{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

godt tilbud?! {{forumTopicSubject}}

hej drenge

jeg har fundet den fedeste slæde på

(link fjernet)

med neon i undervogn og hele svineriet..

den vil løbe op i ca 500 kr incl forsendelse til danmark. er det ikke billigt? den er jo trods alt i 1:10

skriv hvad i mener om det..

hilsen Bjarke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt tilbud?!
  • #1   10. mar 2004 Jep den er fed problemet er bare...kan den køre hurtigt og er det muligt at tune de....og kan man skifte hjul osv....
    men tjek jada toys hjemmeside for flere oplysninger og film: (link fjernet)

og de er faktisk for fede!!!!!

• #2   10. mar 2004 Jep den er fed problemet er bare...kan den køre hurtigt og er det muligt at tune de....og kan man skifte hjul osv....
    men tjek jada toys hjemmeside for flere oplysninger og film: (link fjernet)

og de er faktisk for fede!!!!!

• Niels s
    Niels s Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   10. mar 2004 årh det lyder godt........hvor hurtigt køre den du vil købe`??? måske kunne det jo også falde mig ind at købe en??

• #4   10. mar 2004 Jeg synes nu det ligner en gang legetøjsbutiks-bras, men det ser da nok sjovt ud med lyset nedenunder... But still...... Spild af penge.. Michael

• #5   11. mar 2004 tak for jeres svar. det er rigtigt at den ikke virker til at være en sand fartdjævel.. men okey.. den ville jo nok også bare smadre sig selv når den rundede 20 km/t *g*

Mit egentlige formål med at kigge på R/C'er i USA var egentlig også fordi jeg fandt nogle lowriders med hydraulik og hele møllen.. De er fede!

(link fjernet)

det ser bare ikke ud til at de kan køre.. "kun" hoppe.. men der er sgu stil over dem.

• lise a
    lise a Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #6   14. maj 2004 Hej, jeg sælger Jada Toys model biler i 1:18 og 1:24 de er for fede, har udsolgt af min første sending men tager derover om lidt og køber flere med hjem hvis I er interesseret, kan I se nogle af dem på www.smallblock.dk

• #7   14. maj 2004 kender godt Jada Toys modellerne. Og ja de er rigtig fede. men de er jo ikke fjernstyrede.. en stor fejl! ;o)

• #8   17. maj 2004 jeg vil nok sige det samme som michael B...

• #9   22. maj 2004 FED FED FED FED FED FED FED FED FED hjemmeside...

Kommentér på:
godt tilbud?!

Annonce