Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af karosse
  • #1   1. okt 2018 lexan maling er det du skal bruge
    det kan give sig .

• #2   1. okt 2018 Hej Bent, har efterhånden malet en 6-7 karosser og kun med Tamiya maling ( lavet til Lexan karosser mm ). Det er skide nemt at male med og bliver altid godt, plus,det tørrer mega hurtigt ( dog meget giftigt og lugter heftigt ) så brug maske og evt. Udsugning. Grunden til at der altid skal males indvendig er self. Fordi så skraber du ikke malingen af ved sammenstød osv. Nå, men til spørgsmålet, har malet med "alm" billig spray maling, det gik ik så godt, jeg syntes der kommer for meget ud af dysen og så render det hurtigere/løbere. Og det er sku lidt synd når du lige har smidt 300-500 efter en karosse, lavet huller, og ikke mindst skåret den ud af "formen". Tamiya maling holder bare 100

Til info, så hedder maling til RC karosser fra Tamiya altid PS til at starte med smiley

Se evt. Her

https://morfars.dk/pages/search-results-page?q=Maling

• #3   1. okt 2018 Bakker de andre op. Det alm vil revne

• #4   1. okt 2018 Tak for de hurtige svar ??. Så vil jeg få fat i noget tamiya maling og en maske til helbredet smiley

• #5   1. okt 2018 Thumbs up til Tamiya maling. Har dog også brugt en billigere sort, fra Fastrax, den var umiddelbart lige så god IMO. Skal dog være lexan maling.

• #6   2. okt 2018 Nogen der ved om Tanita ps6 (gul) skal have baggrundsfarve??

• #7   3. okt 2018 Man plejer altid at slutte af med en hvid bundfarve.
    Jeg kan i øvrigt anbefale at investere i en airbrush.
    Ikke at du skal være artist, bare bruge den som spray på karosser der er masket af.
    Det bliver meget bedre end spray. Lagtykkelsen bliver lille = færre revner ved crash.
    Og hvis der er en lavning der lige mangler lidt kan man spraye der med airbrush.
    Med spraydåse ender man med alt for meget maling på det meste, og for lidt nogle svære steder.

Du kan få en mini kompressor med 2 pistoler for ca. 700 - 800 kr.
    Det er hurtigt tjent ind igen - man bruger næstet intet maling mad airbrush.
    En flaske til 49 holder næsten evigt.
    Med spray bruger man hurtigt 200 - 300 på en karosse med 2 farver og hvid bund

• #8   3. okt 2018 Kig i min profil - min Baja og min Bandit er f.eks. lavet med airbrush.
    Der er brugt for ca 15 kr maling til Banditten, og måske 30 kr til Bajaen.

• #9   3. okt 2018 Det er værd at overveje. Jeg har kompressor. Hvor har du købt airbrushen og hvilken maling bruger du?

• #10   4. okt 2018 Søg på airbrush kit på ebay.co.uk f.eks.
    Og så plejer jeg at bruge Faskolor maling.
    Mest fordi jeg købte 6 små flasker til at starte med og der er stadig masser tilbage smiley
    http://www.iccom.dk/shop/index.php?cPath=398_402_412&osCsid=uum3i1n7uk7jrasvsnd3p7bbg2
    Men der er også andre mærker.

Kommentér på:
Maling af karosse

Annonce