Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lyssæt drift beam. funktion.
  • #1   8. okt 2007 Jeg bestiller det i dag bare for at finde ud af det smiley

BEAM hentyder jo til noget GLIMT-agtigt, s man KUNNE forestille sig dioderne foran til havde en blitz-funktion eller lignende. 300 for et lyssæt med 4 dioder der bare lyser, lyder højst usandsynligt.

• #2   8. okt 2007 hvis i bestiller så må i gerne lige skrive til mig hvad i finder ud af smiley

der har stået det med at de er i gang med at teste i noget tid nu. så tvivler på at det bliver til noget smiley

• #3   8. okt 2007 Jeg ved ikke hvad sættet kan, men jeg er nødt til at rette highflyer og sige at "beam" ikke betyder noget med at blinke, men "lysstråle".

Om den blinker vil jeg ikke udtale mig om da jeg ikke kender sættet.

• #4   8. okt 2007 @ Emil K - du skal ikke mis-citere mig nu. Jeg siger ska, ikke at BEAM betyder at "blinke", læs hvad jeg skriver.

Jeg skriver BEAM hentyder til noget GLIMT agtigt, da BEAM blandt andet bruges om langt lys i biler. Så enten var mit bud at de forreste dioder blænder op og ned under kørslen, ellers ville jeg skyde på de blinkede.

• #5   8. okt 2007 overvejer at sætte det på min nye nitrobil..(som jeg forhåbentligt får idag :P).. men vil nødigt betale 300kr.. for et par dioder der kun kan blinke smiley

Kommentér på:
lyssæt drift beam. funktion.

Annonce