352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lyssæt Street SX Lyssæt Street SX

Jeg går med ideen om få smidt et lyssæt på min HBX onroad. Jeg har kigget på sættet Street SX: (link fjernet)

Det ser ud til at være et fedt lyssæt til billige penge. Men kan jeg montere det i min HBX med en fartregulator/modtager som denne: http://www.rcgalleri.dk/uploads_large_wm/192926.jpg?15-12-2007 16:50:05 ... Kan nemlig kun se et stik på den, og det er i brug?

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyssæt Street SX
  • #2   15. dec 2007 Æv! Tænkte det nok smiley Men kan jeg så overføre fartregulator/modtager fra min HBX Offroader da den jo køre med det nye "setup"?

• #4   15. dec 2007 Det ser ud til at der er lige meget plads i begge chassiser. Men hvordan får jeg så flyttet hele lortet om?

• #6   15. dec 2007 Det tror jeg ikke jeg skal begive mig ud i smiley Men så burde man da kunne få en til at gøre det?

• #7   15. dec 2007 Okat lyder fedt.. Er det denne omformer du tænker på:

(link fjernet)

Altså en der sidder på lyssættet?

• #8   16. dec 2007
    Lyssættet passer på alle biler der har en Servo eller ESC!
    Den gamle HBX har ESC og modtager indbygget, (som i siger) men der er et stik til servoen også.

Lyssættet skal bare have 5V på den ene eller anden måde. og hiver du servoledningen op og sætter lyssættet imellem (og vender det rigtigt) så har du lys og Din servo virker som før.
    Hvor svært kan det være ?

Det er de lyssæt der har funktioner som bremse og baklys, der skal sidde på ESC ledningerne, og det kanman jo ikke på dem hvor det hele er bygget sammen. dvs, med lidt snilde og en loddekolbe er det intet problem smiley

ja den du har på billedet skal op i servoledningen.. og den anden ned i kassen med Reciever og ESC

• #9   16. dec 2007 Jamen så er der jo ingen problemer smiley Det var godt !

Kommentér på:
Lyssæt Street SX

Annonce