lidt smart meget billi {{forumTopicSubject}}
hej ..
jeg syntes selv at jeg har fundet på noget rat smart om ikke andet så sparer jeg en masse penge på idegen ..
vi kender alle de sokker/hylster til at trække udover demperne så der ikke kommer skit og møg ind og ødelækker demperen..
de er en rigti god ideg og det forlænger dempernes levetid med min 50% .. vilket jo er en god slat penge vis man ligesom mig helst kører med alo demper .
men de skide sokker som tit er i så ringe kavilitet at de ikke viger som de skal ...
så efter mange timers gumlen på problemet fandt jeg på at gå ned i br legetøj og købe en pose med aflange balonger . sådan en post koster 10 kr og der er til 8 - 10 stk demper . ...
jeg fandt ud af at vis man trækker den på i helstand går det rimligt nemt og når de så sider som de skal klipper men den ene ende af så man kan monter demperen ..
balongerne sider vilt godt og stramt og de holder faktis rigti godt og længe ..
så 10 kr så har du sokker på 8 - 10 stk demper ..
8 - 10 stk grundet at den pose jeg fande var med blande runde og lange balonger ..men rasten hygger ungerne sig med ...
syntes selv det er et godt lille spare tips . jeg ved at jeg har købt mine siste orginale demper sokker ...
men lad mig da hører om jeres mining om det .
hilsen gomme
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 106 Svar: 638
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 34 Svar: 529
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 187
jeg trivler på at det er noget der kan mærkes . jeg har godt nok kun prøvet på offrod biler og der merker men det overhodet ikke ... på onrod bil / baner ser jeg ingen grund til at bruge demper sokker ..
_Clement vis dine demper er for lange så kunde du jo prøve med 2 stk ...
og nej grimt syntes jeg faktis ikke det er de seder jo meget tætter end dem af stof ...
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 34 Svar: 529
det vil jeg bestemt overveje fordi der kan satme komme meget skidt der ind ! q:
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
måske også en måde at løse samme opgave til billige penge.
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
og det skal klart prøves. kan du ikke skyde et billede af en dæmpere med dem på ?
m.v.h kristian
jul 2007
ja prøv det . det er ikke helt dumt ...og jeg har lige prøvet med at sætte 2 stk på vis det er nogle maget lange demper . og det kan man nemt bruge ...
vis der er en af jer der finder nogle ekstra stor balonger vil jeg gerne hør det . pga jeg vil sætte dem på min hellfier . men det er nogle meget tykke demper det er ikke nemt at få en aml balong på ..
jul 2007
feb 2008
Følger: 97 Følgere: 90 RC-enheder: 6 Emner: 48 Svar: 1.145
lidt smart meget billi