1.005 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Favning af plastik Favning af plastik

Hejsa,
Jeg ønsker at ombygge min E-Revo VXL til alu, men nu er det ikke alt der fås i alu, bla. ikke selve dens chassis hvilket irriterere mig en smule da jeg ikke bryder mig meget om den grå farve smiley
Men så har jeg set noget som har farvet(ikke malet) deres plastik dele med noget RIT dye, men det fås desværre ikke i danmark. Så jeg ville høre om der findes et alternativ der giver samme resultat og farver men som fås i Danmark smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Favning af plastik
  • #1   18. okt 2010 Før i tiden da Traxxas lavede biler i god kvalitet kunne man farve alle deres dele i ”Dylon”, jeg er ikke sikker på det er stavet rigtigt smiley
    Det er en tekstil farve (pulver) som man opløser i vand sammen med lidt salt, og koger delene i det, så man skal bruge en stor gryde smiley

Men her kommer det an på om dine plastik dele kan tåle til at blive kogt, de fleste plastik typer bliver bløde og vrider sig så det er ubrugeligt.
    Så jeg garantere ikke noget smiley

• #2   18. okt 2010 Ellers kan man købe plastic grunder og så mal det med parma og efterfølgenede med en gang klar lak så er du godt dækket ind og kan selv mixe de farver det skal være men det kræver selvfølgelig du har en airbrush hvis du selv vil mixe, ellers må du finde en spray der passer i farven

• #3   18. okt 2010 Køb noget plastik maling UNDSKYLD kunne ikke lade være med at være sjov

Kommentér på:
Favning af plastik

Annonce