2.200 visninger
|
Oprettet:
DÆKSKRIFT?? HVORDAN?? {{forumTopicSubject}}
Hey gutter.
har tit set at mange trackbiler i virkeligheden køre med track dæk og med dem er der tit logo'er på hvilke dæk ( (link fjernet) ) hvordan får man det på sine dæk ?
har sæt nogle af de " ældre" biler herinde havde det på deres slick drag dæk .... har i nogle fifs eller er det bare mig der er helt fortabt ?
mvh. Super Meat Boy ™
nov 2008
Følger: 18 Følgere: 16 RC-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 88
http://purplesagetradingpost.com/sumner/bvillecar/tires-wheels-3.jpg
nov 2008
tak for tippet!
ja jeg så det også på mange camreo'er og mustanger osv på nettet, bare man søger på Drag mustang osv..
hvis jeg nu gerne vil lave samme motiv ( eller prøve ) på mine dæk, hvordan vil du forslå jeg gør ? det ser ud til at være en lidt tyk tusch. evt hvis du har prøvet det selv eller har ide'er / forslag er jeg åben for bud! .
tak for hjælpen indtil videre
nov 2008
det er nemlig rigtig!.
men der er vel ikke andet for end at øve sig ( meget )!!
evt jeg forsøger først med at lave en papir skitse af det jeg vil have skrevet også bruge det som en stencil. ? så burde det ikk gå helt galt?
og prøver det med at male det flere gange så det bliver helt skarpt!
tak for rådene !
Super Meat Boy ™
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Man kunne før i tiden få noget opløsnings middel til at påføre/hæfte overførings mærker på gummi.
Det blev brugt til plastik samlesæt hvor man sætte de små mærker på dækkene uden at man skal kunne se kanterne på mærkerne.
Man kunne købe det i små flasker med en lille pensel i låget, i en modelbygger forretning med speciale i plastik samlesæt.
Kan du få fat i sådan en lille flaske, så skal du bare i det der ”lav selv overførings mærker” og så skulle den sag været klaret
okt 2010
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 269
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
nov 2008
har desværre ligget syg med influenza så har ikk lige haft tid til at "shoppe" til dette projekt.
men skal helt klart ud og lede på mandag. tak til alle jeres indputs! og rart med nogle konkrete svar! glæder mig til at komme igang med det, og håber resultatet bliver godt
Tak!
- Super Meat Boy ™
okt 2010
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 269
DÆKSKRIFT?? HVORDAN??