Lexan Spraymaling ? Lexan Spraymaling ?
Hej !
Jeg ved godt det er en dårlig ide at male en lexan karosse udenpå, og at det vil falde af hvis man kører galt.
Men ud over det, skulle der være nogen særlig grund til ikke gøre det ?
Den karosse jeg tænker på er den der kan ses i mit FG fotoalbum, den er allerede godt hærget, flækket et par steder osv, grunden til at male den er kun for at give den lidt nyt liv ind til der er råd til en ny, de er jo ikke ligefrem billige.
Jeg har læst mig lidt frem til man enten kan bruge acryl maling eller lexan, er der nogen der kan bekræfte det, tanken var at bare købe noget acryl spray i det lokale byggemarked, og så give den et par lag, den skal selvfølgelig have grunder og klarlak også.
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
Alternativ du er ved koster grunder, maling, klarlak og diverse efterfølgende problemer ?!?!?!
Vent dog til du har de sidste 200 kr som umiddelbart er differencen
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
Den du har billeder af er da umiddelbart pæn, hvis du maler udenpå ligner den det du har i dag + måske værre i løbet af 2-3 køreturer med lidt bump og ture på taget
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 20 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 55
The D vælg pactra eller lrp og find en lak i et bygge markede for glans prøv evt. på noget andet plast først.
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 11 Emner: 61 Svar: 581
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 24 Svar: 334
Mange tak for svarene, bilen kommer ikke ud at køre løb, ikke lige pt ihvertfald, så der skal nok være råd til en ny karosse inden
Jeg må prøve mig frem, billedet snyder desværre voldsomt, og den nuværende karosse er flækket hele vejen foran, det er pt limet sammen, men tvivler på det holder.
nov 2005
Følger: 24 Følgere: 24 RC-enheder: 5 Emner: 10 Svar: 79
www.ebay.de
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 24 Svar: 334
Lexan Spraymaling ?