609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Fælge/dæk / Karosse til bullet? Fælge/dæk / Karosse til bullet?

Ey.

Vil gerne have et ekstra sæt fælge med vejdæk på, (gerne sådan nogle chrome fælge).

Men hva skal man lede efter når det til min bullet?
Og karosser, laves de slet ikke til den? Feks savage er udvalget jo ret stort, men har ikke kunne finde nogle til min udover den originale og så i klar plast.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælge/dæk / Karosse til bullet?
  • #1   21. dec 2011 Hey Simon

Det første du skal finde ud af, er hvilken størrelse hex (Hex er den 5 kantede bandit som sidder på dine aksler. De går ind i et passende 5 kantet hul i fælgen) som sidder på din Bullet. Jeg mener det er 14mm Hex, men tjek lige i din manual.

De her fælge er f.eks med 14mm Hex. http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=3138

Angående karosse så kan du nok sagens finde noget som du kan få til at passe til den, men ellers så køb en original uden maling, også gå igang med tape og spraymaling smiley Eller hvis du har mønter nok, så send den til en som er skrap til at bruge en airbrush smiley

Kommentér på:
Fælge/dæk / Karosse til bullet?

Annonce