{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

Allu til fg buggy?? {{forumTopicSubject}}

hej jeg søger lidt info og hjælp til min buggy, jeg har været på fg-hobby hjemmeside og mener sku jeg fandt et KOMPLET allu sæt til min bil, dog kan jeg ikke finde det igen, og kan sku ikke huske om det var ved fg-hobby, men som sagt søger jeg bare et link til et sted hvis det muligt at købe allu til hele bilen i en pakke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allu til fg buggy??
  • #2   16. aug 2012 kan du tro jeg nok skal gøre

• #3   16. aug 2012 Altsaa hvilken bil snakker med helt präcis om?
    Baja, Leopard eller Marder??

Leoparden og Baja'en kommer jo i en competition udgave, de er i fuld alu smiley

(Hvis det er andet end den nye leopard 2, saa drop alu til dem. Det kan ikke betale sig.)

• #4   16. aug 2012 FG's store katalog kan hentes her: http://fg-modellsport.de/PDF-Allgemein/FG-KAT5-web.pdf

• #5   16. aug 2012 det er en fg baja buggy 4x4, du kan se den på min profil

• #6   16. aug 2012 Ok, saa skal du bare kigge paa FG's katalog. Der er ALT til deres Baja, som sagt er competition modellen i fuld alu. Normalt passer 99% af dele ogsaa paa en sportsline (som du har).

Dog vil jeg mene at det ikke rigtigt kan betale sig, at köbe sig fattig i bärearme og den slags...
    De ting jeg ville opgradere var uprights, drivlinje, plus träkaksler (kun for) for competition modellen.

Den kommer ikke til at köre meget bedre at at faa alt i alu... Eller jo det gör den, men kun lidt, og meget dyerer at köbe stumper til.
    Hvis du vil have bil der er i fuld alu, saa skal du kigge FG Leopard2 competition, Hörman, Contrast, Elcon (generelt biler der koster fra 15.000 og op)

• #7   16. aug 2012 det var nu også mest for pyntens skyld, ikke fordi jeg kunne få mig selv til at køre med den, da jeg godt ved det ville blive en dyr fornøjelse og store tårre i øjet ved at se den få skrammer,.,. men søgte bare om det ikke var muligt at købe alle stumperne samlet i et køb så man ikke skal købe alt for sig,.,.,

• #8   16. aug 2012 Jeg byggede en 4 wd beetle om til en competition ( fuld alu) og har bittert fortrudt at jeg ikke bare købte en competition til de 16k som sådan en koster. Det havde været billigere, og jeg havde fået en masse extra stumper i gratis medgift ( hjul,motor.karosse osv osv)

Der er billeder i min profil smiley

• #9   16. aug 2012 Køre med den...... Ja det ved Gud jeg gør. Og den får høvl smiley

• #10   16. aug 2012 Til orientering, så er jeg gået igang med at bygge leopard 4wd op helt fra bunden,
    dvs jeg bl.a. tegner og fræser komplet drivlinje i alu, skulle vist også passe til Baja.
    Så der er mulighed for dele i nær fremtid til fornuftige priser

• #11   16. aug 2012 Ja vil ogsaa give Brian ret....
    Jeg har ogsaa selv ombygget en leopard, med alt alu fra Elcon. Det blev da en fed bil ja... men den har ikke väret brugt en eneste gang siden jeg köbte min förste Cleon....

Köb hellere en hel bil, langt de fleste alu biler leveres ogsaa som kit, saa man skal selv samle dem.. hvilket er en del af det sjove..

Hvis du en dag vil til at köre löb, saa glem ogsaa de gamle FG'er. Lige meget hvor meget du opgradere og gör, saa kommer de aldrig paa höjde med hörman, contrast, elcon osv....

Kommentér på:
Allu til fg buggy??

Annonce