1.128 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ny body til stampede 4x4 vxl Ny body til stampede 4x4 vxl

Hej,

Nogle der kan anbefale en ny body som kan holde til noget? Den originale body knækker ved bagereste mount..

Og hvor man kan købe den? Det skal være malet på forhånd da jeg ikke er så kreativ eller tålmodig til det:)

God weekend der ude:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny body til stampede 4x4 vxl
  • #1   16. aug 2014 prøv ebay... og når du så får dit nye body... så beklæd det med gaffa på indersiden...

• #2   16. aug 2014 Har ikke lige handlet på eBay før men det må jeg lige prøve:).

Jeg har haft noget epoxy og glasfiber væv på men det bliver for hårdt så det knækker af i flere stykker..

• #3   16. aug 2014 du kan se min tidligere rc enhed... den byggede jeg ny karosse til i glasfiber.. det gik sku aldrig istykker.. men nu på min emaxx har jeg prøvet lidt forskelligt.. og gaffa holder okay sammen på den..

• #4   16. aug 2014 Jeg havde kun lagt det på ved hulderne bagpå så tror det var for dårligt lavet.. Det er et kendt problem på min bil det knækker der så den må være mere udsat der på en eller anden måde??

Må prøve med gaffa når jeg får fundet et nyt:)

Havde kig på et fra proline. De har bare kun et der er malet og det koster omkring 400 kr og det gider jeg ikke give slet ikke når jeg ikke ved om det holder til mere end dat der er på?

Kommentér på:
Ny body til stampede 4x4 vxl

Annonce