1.010 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Vinduer i Plastik Eller Lexan. Vinduer i Plastik Eller Lexan.

Jeg Skal Lave Gennemsigtige Vinduer

De skal også kunne give sig, Altså bøje, fordi de ikke skal være helt lige, men bue.

Leder efter en hjemmeside hvor de sælger plastik eller lexan i løse plader evt. eller et eller andet man kan bruge som vinduer.

Nogen der har Ideer??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinduer i Plastik Eller Lexan.
  • #1   2. dec 2014 Alle byggemarkederne har dem og du bøje og bukke dem som du vil med lidt varme fra f.eks. en hårtørrer eller varmepistol.

Der er masser af videoer med det på youtube, f.eks. denne her

https://www.youtube.com/watch?v=iUTNcQlHiho

• #2   2. dec 2014 Plexiglas har jeg masser af også en varmepistol John smiley men det er lidt tykt og bruge synes jeg. det skulle gerne være noget mere tyndt og lettere matriale.

• #3   2. dec 2014 Jeg køber alt mit plastik hos ham her andreasbauer-gmbh.de... du kan også finde ham på EBAY.DE..

• #4   2. dec 2014 Købte for år tilbage noget Lexan plade på eBay der var en anelse tykkere end det man laver karosser af, det er jo nemt at arbejde med.

• #5   2. dec 2014 ok takker for info vil prøve den vej i siger smiley

• #6   2. dec 2014 det er på sådan en her jeg vil lave vinduer smiley

profilbillede
  • #7   2. dec 2014 Så skal du nok igang med ovnen istedet,

• #8   2. dec 2014 kan du forklare mere om hvad du mener John J ? smiley
    mener du jeg skal lave det i plexiglas?

• #9   2. dec 2014 Lav en form i f.eks. træ, ind i en varm ovn , læg acryllen ovenpå, så får det formen

• #10   2. dec 2014 jeg ved godt man kan lave en form og varme plexiglas op så det følger formen. enten varme det op med et varmepistol eller i ovnen. og man kan lave en form eller skabelon af træ som man kan lade det bøje ned over. men synes det vil blive for tungt i vægten. og et stort arbejde sådan..

tænkte at plastik eller lexan lign. ville være utroligt let og meget lettere og bøje rundt. så kunne man montere det hele i en lille plastikramme som et rigtigt vindue. enten limes fast eller popnittes med meget små nitter eller meget små bolte.

men jeg er åben for ideer og ris og ros smiley smiley

• #11   2. dec 2014 det bliver utroligt svært og lave en træklods som en form af snuden tror jeg. bare udmålingen alene på klodsen er svær i den form. men du har ret i man kunne gøre det sådan. John J smiley

• #12   2. dec 2014 Det er en lidt "barsk" form at få noget rundt.

• #13   2. dec 2014 Det er faktisk ret let, her er en video der viser det jeg snakker om :

https://www.youtube.com/watch?v=hGBRiYhxRTM

• #14   2. dec 2014 ja det er meget nemt og smart hvis man skal lave et ansigt eller lign, ting som man har løst i hånden. det er nok ikke så nemt og lave sådan et vakum presset vindue til båden smiley

• #15   2. dec 2014 Jeg synes > Ghost< du er en spøjsk gut smiley , du vil gerne lave noget specielt, men du vil ikke bruge den tid det bare taget og lave noget, andre ikke har/kan, de karosser jeg bygger om, tager ca. 150 timer, at lave inkl. slibning - fejl - farve. mm. smiley

men jeg har muligvis et tyndt stykke klar plastik du må få, så skal jeg bare bruge størrelsen på dit vindue

• #16   3. dec 2014 Hej Peer j smiley

Du har fuldstændig ret i at jeg er en spøjs gut smiley men jeg tror du misforstår at jeg ikke vil bruge den tid som ting de tager og lave smiley Du kan se mit projekt med min Hydro Formula Båd under mine fotoalbums, eller i min Gruppe Water-Race Der smider jeg løbende nye billeder op af projektet med text og beskrivelser til.

På billederne kan man se jeg er en spøjs gut, og gerne vil bruge den tid det tager og lave tingene smiley men jeg er lidt begrænset i hvordan jeg kan lave mine ting, da jeg bor i en lejlighed med en gammel dame som underbo, hun kan ikke tåle de mindste lyde eller støj. så alt det jeg laver skal jeg tænke over ikke må larme ret meget.

Plexiglas tænkter jeg så vejer mere end plastik eller Lexan lign. matriale. og nok ville være meget nemmere og arbejde med til et vindue. plexiglasset kræver en form i træ. og sådan en klods er svær og lave så den passer præsis. og det ville tage enorm lang tid og snitte sådan en klods i hånden til form. smiley hvis jeg starter min båndpudser op og slibemaskine så tilter hun nedenunder desværre smiley

så derfor tænker jeg den bedste løsning er lexan eller plastik. mindst vægt og vægt er lig med mindre fart. så alt skal veje så lidt som muligt smiley

men jeg vil meget gerne købe et stykke Lexan af dig hvis du har et stykke der kunne passe evt. jeg vil gerne vende tilbage til dig med mål. smiley tusinde tak for din reaktion Peer smiley

Kommentér på:
Vinduer i Plastik Eller Lexan.

Annonce