Indlæser...
Sortering
lugter.....? Er det virkeligt ikke muligt at fremskaffe rigtige lygter til vores biler i år 2005 ....det er sgu for plat. jeg er på...
Styling
Oprettet:
21. sep 2004
Visninger:
345
Neon LYS HELP/HJÆLP??? jeg søger neon lys hvor kan jeg få/købe nogen...
Styling
Oprettet:
22. sep 2004
Visninger:
536
Neon LYS HELP/HJÆLP??? jeg søger neon lys hvor kan jeg få/købe nogen...
Styling
Oprettet:
22. sep 2004
Visninger:
663
hjælp til styling hvordan kan jeg få min stadium thunder til at se lidt sejer ud den er fuld stændig standard jeg har næsten lige købt de...
Styling
Oprettet:
24. sep 2004
Visninger:
287
Hjælp til Flywheel Hej jeg har haft en sten til at sidde inde ved mit flywheel til min fg´er, da jeg startede den sagde den metaliske lyde...
Teknik
Oprettet:
25. sep 2004
Visninger:
210
Rex ejere hjælp lige Hejsa jeg tænkte lige på noget med min Buggy og det kræver lige at i tager nogle mål på jeres Rex-X biler. og det e...
Teknik
Oprettet:
25. sep 2004
Visninger:
220
hjælp hurtig udstødning jeg har selv lavet et udstødningsrør og det er bare et rør der vil sige at det ikke har en plade bag i og vil du ikke ...
Styling
Oprettet:
25. sep 2004
Visninger:
238
hjælp hjælp hvordan kan man få min bil til at se mere fed ud end der er
Styling
Oprettet:
25. sep 2004
Visninger:
265
hjælp hurtigt er der en side med en peugoet 206 til ca.500 kr
Generel diskussion
Oprettet:
26. sep 2004
Visninger:
127
Savage batteri?? Hey racerz!! Need help.... Bruger en HPI Savage 25 RTR 6V eller 7,2V Batterypacks og hvilke mærker er de bedste???...
Generel diskussion
Oprettet:
30. sep 2004
Visninger:
613
Smarttech reservedele?? hejsa er der nogen der ved hvor man kan købe Smarttech reservedele?? på sjælland? please hjælp mig ;o) mvh johnni
Generel diskussion
Oprettet:
3. okt 2004
Visninger:
452
Hjælp til rug af rcgears!!! hey.. kan i ikke lige sige mig hvad gear radio er og så lige pinion gear.. kan godt de andre men vil være sikker.. tror...
Generel diskussion
Oprettet:
5. okt 2004
Visninger:
342
Indkøring af Savage 25 RTR Hej Jeg er en nybegynder som har brug for noget hjælp. Jeg har købt en helt ny Savage 25. Når jeg starter motoren beg...
Teknik
Oprettet:
5. okt 2004
Visninger:
666
Tamiya Hjælp. har en tamiya 4x4... kan det passe at den ikke kan køre med baghjulene hvis jeg fjerner trækstangen.
Teknik
Oprettet:
9. okt 2004
Visninger:
202
Hjælp!!!! Hej.. Jeg har tænkt på at købe en fjernstyret bil, men jeg vil gerne høre hvad det sån ca. vil koste hvis man skal ha e...
Generel diskussion
Oprettet:
10. okt 2004
Visninger:
203
Offroad hjælp Hej så er det på tide jeg får mig en offroad bil jeg har set på en HPI SAVAGE 21, nogen der kender den model (link fj...
Generel diskussion
Oprettet:
11. okt 2004
Visninger:
261
HJÆLP???!!?!? Er der nogle der ved om den 1/10 Subaru Impreza 4WD inde på www.rcmodels.dk den kan holde til at køre rally med. det er...
Generel diskussion
Oprettet:
13. okt 2004
Visninger:
208
hjælp til nitro motor.. hej jeg har lige en ting at spørge om og det er.. når man kigge ned gennem huldet hvor kapuratoren skal side. ska...
Teknik
Oprettet:
15. okt 2004
Visninger:
191
Hjælp til betaling i U.S.A Jeg har fundet en billig bil i U.S.A. Man skal have visa card eller mastercard (el. lign.) for at betale firmaet, så je...
Træf og arrangementer
Oprettet:
15. okt 2004
Visninger:
337
Sænkning af Race-Tin?? Er der nogen der ude der kan fortælle mig om man kan sænke en Race-Tin?? HJÆLP for jeg sys min er megt høj i fronten....
Styling
Oprettet:
18. okt 2004
Visninger:
304

Annonce