Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Body shell til fg beetle Halløjsa. Jeg er ved at undersøge om det er muligt at få en ny klar karosse til min gamle fg beetle. Men dem der stå...
Styling
Oprettet:
29. mar 2020
Visninger:
445
Hjælp søges Nu har jeg været ved at male et karosseri her til aften mit første bliver jeg nød til at sige. Og har sku malet man...
Styling
Oprettet:
6. apr 2020
Visninger:
742
karroseri til sportsline? hej rcg. er der nogle af jer, som har en ekstra bmw e46 karrose til en sportsline 510? ellers kan jeg godt bruge andet,...
Styling
Oprettet:
7. apr 2020
Visninger:
372
Karos fit Hej, er ny i rc verden. Har købt mig en tamiya samlesætbil, var dog samlet da jeg købte hos forhandler. Er ret sikker ...
Styling
Oprettet:
15. apr 2020
Visninger:
330
samba tunudstødning Nogen som har erfaring med denne tunudstødning til losi 5ive b :-)
Styling
Oprettet:
15. apr 2020
Visninger:
419
HPI BULLET HOP UP PARTS Hej nogle herinde der noget upgrades, til en HPI BULLET 1/10 St CVD aksel, hub carrier, I alu.
Styling
Oprettet:
19. apr 2020
Visninger:
347
Nye dæk Jeg har sådan en Volcano Xp4. https://morfars.dk/products/volcano-xp4 Og en jeg kører med har også en. Men efter 14 da...
Styling
Oprettet:
6. maj 2020
Visninger:
744
LED lys Hvor finder i stumper, til montering af ekstra lys på jeres RC enhed..? Det værende sig alt, fra lys-dioder, LED skinne...
Styling
Oprettet:
12. maj 2020
Visninger:
783
Hard body shell Ser nogle gange crawler folket kigge efter hard bodies. Faldt lige over den her side, måske er der noget I kan bruge ...
Styling
Oprettet:
4. jun 2020
Visninger:
475
Karosserier Nogen der har gode steder at shoppe karosserier er lidt på jagt efter noget lastbil karosseri eller dakar truck eller a...
Styling
Oprettet:
5. jun 2020
Visninger:
467
Hpi ekspert søges Hvad er det her for en model? Og er der nogen der kender sauce.dk?
Styling
Oprettet:
15. jun 2020
Visninger:
568
Ups! Hvad gør i hvis tapen slipper når i maler et karosseri og der kommer lidt maling ud under? Hvad fjerner man det med ude...
Styling
Oprettet:
2. jul 2020
Visninger:
539
1/10 wroncho Hejsa folkens så fik jeg skisme samlet min wroncho crawler så jeg har et rullende chassis nu og nu mangler jeg kun ...
Styling
Oprettet:
17. jul 2020
Visninger:
451
Så er der kommet alu dele til x maxxen Så fik man endelig modtaget sine alu-dele fra USA til sin x maxx. glæder mig til at sætte dem på. de nye skal også pole...
Styling
Oprettet:
17. aug 2020
Visninger:
519
Dæk og fælge Hejsa folkens så kom der da lige nye dæk og fælge på wraith`en Dæk: Genius Sem Fronteira 2.2 scale Tires SOFT Agres...
Styling
Oprettet:
23. aug 2020
Visninger:
845
lys til lygter? og under bilen Jeg vil gerne have noget lys der blinker, skal bruge 2 i hver lygte og i hvide led Og hvad med lys under bilen, selvfø...
Styling
Oprettet:
7. sep 2020
Visninger:
608
Klistermærker Hej der ude, nogen der ved hvem eller hvor man kan få lavet klistermærker i str 1/10 :)
Styling
Oprettet:
11. sep 2020
Visninger:
609
Farve kode Nogen der ved hvor jeg kan købe denne farve??????
Styling
Oprettet:
19. sep 2020
Visninger:
496
Scala chaufføre Hvad størrelse er scala chaufføre gerne nogen mål hvis de skal i en 1/10 bil
Styling
Oprettet:
31. okt 2020
Visninger:
568
Uden lys og lygte på Jeg har min fine kina crawler men uden bag lys. Den går ikke... hvor finder man lygter i samme stil som sidder på fx sc...
Styling
Oprettet:
12. nov 2020
Visninger:
520

Annonce