{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

motor skift?? {{forumTopicSubject}}

jeg vil gerne skifte motor på min ultrex evo, men hvordan ved jeg hvadfor en størrelse jeg skal have så motor passer over på?? jeg mener det er en 21 men er ikke sikker

Er en ultrex evo ikke en kopi af en anden bil?? (vil gerne vide hvad for en bil jeg kan købe reservedele til som passer til min)

m.v.h
Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor skift??
  • #1   29. nov 2005 Hvis du vil have en vildere motor skal du gå efter en .21 3.5 ccm motor altså samme størresle som der sidder i din bil nu.

• #2   29. nov 2005 så vidt jeg ved er din bil af mærket protech, og derfor ingen kopi, ved at Rcmodel lagerføre samtlige reservedele til din, selv om de ik er at finde på deres site. du kan evt ringe og bestillke. jeg har selv en Protech enigma og kender udemærket bilerne og den moter du har.
    hvis dette er din første buggy, vil jeg give dig samme råd som de andre, LAD VÆR med at skifte moter, det skal nok lykkedes dig på en aller anden måde at destruere den du har nu, og når det sker kan du evt opgradere. Protech sx21, som din moter hedder er faktisk også en fremragende moter, hvis den bliver instillet rigtigt...
    MVH rasmusO

Kommentér på:
motor skift??

Annonce