{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Sten Leonhard
Sten Leonhard
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Dæk og fælge til Tamiya stadum Thunder/Stadium Blitzer/Blitzer Beetle. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har en Stadium Thunder fra Tamiya. Jeg mangler nogle nye bagdæk til den evt også fælge. Gerne noget uorg da de orginale er ekstrem ringe og de holder kun meget begrænset tid. Med hvad kan jeg finde som passer??? Håber der er nogle der har erfahring angående dette. Pfh tak. Mvh Sten.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk og fælge til Tamiya stadum Thunder/Stadium Blitzer/Blitzer Beetle.
  • #1   18. maj 2015 Fælge x 4 kan købes for 75 kr hos Tamico.de. On Road dæk der passer (og er holdbare) kan f.eks. være Tamiyas Dyna Blaster eller Pro-Lines Road Hawgs (Falcons off Road kompetencer er jo alligevel ret tvivlsomme). Alternative Off Road dæk findes, men har selv ingen erfaringer med det. Evt. kunne du jo bare sætte et andet 2WD Stadium Truck/Truggy komplet hjulsæt på.

• #2   18. maj 2015 Jeg tænker mere på noget groft til Off Road brug. Noget der holder lidt bedre. Evt med skumindlæg. De org fælge er 5cm både i diameter og brede. Det burde da ikke være umligt at finde noget Kyosho, Hbx, som også laver lignene 1/10 truggys. Evt komplethjul til at skrue direkte på.

• #3   19. maj 2015 Proline Dirt Hawg eller Proline Dirt Works er et rigtig godt valg. Lang længere levetid end de originale, og bilen står godt fast. Hvis du køber dem i den rigtige størrelse, passer de perfekt på de originale bagfælge.

Kommentér på:
Dæk og fælge til Tamiya stadum Thunder/Stadium Blitzer/Blitzer Beetle.

Annonce