{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

FG justering af tandhjul {{forumTopicSubject}}

Hej Rcgalleri
Jeg er igang med at shine en fg onroad bil op og i den forbindelse har jeg skiftet spur gearet men kan se der er nogle gummi skiver inden i mit spm er om i lader tandhjulet sidde fast på det alu bagstykke eller der er lidt slup så gummierne kan tage noget af de ryk der måtte komme?? som i kan se så passer tandhjulene heller ikke helt overfor hinanden men ved ikke om det har den store betydning?
mvh jannik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FG justering af tandhjul
  • #1   16. jun 2015 spur gearet med gummi skiverne inde bagved

profilbillede
  • #2   17. jun 2015 Ja, gummiklodser på alu medbringeren tager de værste hårde stød. Du kan godt køre med tandhjulene som de er nu. Men jeg ville forsøge at rykke spurgearet længere ud, ved at løsne pinolskruerne der går på akslen og putte en skive bagved.

• #3   17. jun 2015 Problemet er at tandhjulet på medbringeren sidder fast og syntes ikke rigtig gummiklodserne har nogen funktion så men kun hvis jeg løsner skruen i midten lidt????
    Jeg prøver at finde en skive så tandhjulene passer bedre overens.
    Jannik

• #4   17. jun 2015 Når du løsner skruen formoder jeg har tandhjulet ryger længere ud og derfor ikke sidder ordenligt ind over gummiklodserne, og det resultere så i at du synes at det mere løs og du kan vride i gummiklodserne. Tandhjulet skal side lige og skal ikke kunne rykkes mere divers som du sikker kan når du løsner skruen i midten. Så vidt jeg ved skal du ikke kunne mærke med hånden at gummiklodserne har en funktion, så er sikkert på at det er som det skal være. Du skal bare have rykket spurgear med alumedbringeren lidt længere ud. smiley

• #5   17. jun 2015 Ok mange tak for svaret, jeg vil ud og prøve mig frem med nogle skiver:-)

Kommentér på:
FG justering af tandhjul

Annonce