{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  x-ray
  • #1   3. jan 2006 Jeg har en "team high velocity" stock motor (monster stock baseret), den er blevet brugt ca. 10-15 gange.

Pris 250,-

Ps. du skal nok skrive hvilken type pinion du skal bruge, skal det være 48 eller 64 dp?

• #2   3. jan 2006 hej peter

det lyder spændende med den motor.
    Hvor kommer du fra i landet?
    Ang pinioner er det til en x-ray mener de hedder 1,77.
    Jeg har et helt sæt med fintands pinioner hvis nogen er intresseret i at bytte, de er fra da jeg kørte corally for mange år siden men har nu fået en x-ray.

• #3   3. jan 2006 1,77 er nok den interne gearing, og den er ikke den jeg mener.
    Dp er selve størelsen på tænderne.

Jeg kommer fra bagsværd, nær Kbh. hvor er du fra?
    Jeg er ikke interresseret i at bytt med pinioner.

• #4   4. jan 2006 1.77 er den interne udveksling på bilen. Det betyder også at du har en T1 Evo2 opgraderet med low-ratio pulley sæt eller en nyere bil (FK eller FK05), da de før opgraderingen kørte med 2.25 (så vidt jeg husker).

Xray kører som standard med 48 dp gear, og da jeg tidligere kørte Xray, har jeg faktisk en håndfuld pinioner liggende i forskellige størrelser. De slidte vil jeg gerne kaste i nakken på dig, mens du må slippe lidt penge for de (næsten) nye (ikke bytte).

Jeg gider ikke rode med at sende med post og klare betaling via bank eller efterkrav for så lidt, så hvis du vil have dem, kan du enten hente dem i Aalborg (privat), i Århus kommende lørdag søndag (træning på Strandskolen) eller til DHI-Cup i Odense weekenden efter (i Falck Racings stand)!

VH Poul Steen
    Team Falck Racing

• #5   6. jan 2006 Hej Poul

den model jeg har købt er x-ray rayser 2004 model.
    Men det er nok samme geraring. Hvad skal du have for alle dine pinioner? Jeg når nok ikke og komme ud på skolen i Århus lørdag men muligvis søndag.
    Ellers er planen at jeg vil over og se DHI cup næste weekend. håber du når at se dette ineden weekenden.
    min mail er cianojensen@hotmail.com

• #6   7. jan 2006 Hej ciano

Jeg har faktisk ikke helt styr på hvor mange og hvilke størrelser jeg har liggende. Du kan være helt rolig - jeg vil ikke have en herregård for dem. Bare kig ud søndag, eller til DHI (jeg står selv i Falck Racing's stand hele weekenden), så finder vi ud af det smiley

VH Poul Steen

Kommentér på:
x-ray

Annonce