Jordens korteste nitroerfaring, traxxas 2.5 motor alternativer??? Jordens korteste nitroerfaring, traxxas 2.5 motor alternativer???
Nå, hmmmm.
Købte jo denne hersens rustler 2.5, den var svær og starte, nå, nyt gløderør, frisk nitro, glødestarter, udenom ez start, lidt bedre, så kompressionen var nok lidt ringe, pyt, bare den kører... Kører så 5 minutter, med fed blanding og røg... Rrrrrrrrr...... Og så stille. Den satte sig satme, hva helvede. Nå, skiller ad, så har den spist låseringen til stemplet/plejlstang. Er det noget som tit sker eller er jeg bare uheldig????
Hvilke motorer passer direkte på, så jeg ved hvad jeg skal se efter, da traxxas er lidt dyre med stempler osv?? Men har muligvis fundet en helt ny komplet traxxas 2.5r motor med karb til 750kr.
Som jo nok er det bedste, men hvilke andre alternativer findes der??
Vh en ulykkelig nitroejer.
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Generelt skulle jeg mene at TRX motorerne holder ganske godt hvis de bliver kørt til som Traxxas selv forskriver. Du kan også bare som du selv skriver være uheldig.
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 45 RC-enheder: 14 Emner: 42 Svar: 374
Måske man bare skal kæbe den 2.5 til 750. Syns det er billig for en ny, kontra cyllindersæt til 650. ;).
Kom med forslag til motorer til bilen???
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Og den skal ikke koste dig en formue
Interesseret?
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 45 RC-enheder: 14 Emner: 42 Svar: 374
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Gasservoen har det til gengæld skrdt, og der er ikke sender og modtager med.
Den er fra 2006 og der mangler ½ køleribbe på motoren. Motoren kører til gengæld godt, god kompression ingen nøkker eller noget.
Chassis og dæmpere står pæne.
Havde regnet med at sige 200 for motoren til dig hvis jeg kunne skippe den af som roller (altså også styreservoer og gasservo) for 700 til ham den anden.
Jordens korteste nitroerfaring, traxxas 2.5 motor alternativer???