842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Jordens korteste nitroerfaring, traxxas 2.5 motor alternativer??? Jordens korteste nitroerfaring, traxxas 2.5 motor alternativer???

Nå, hmmmm.
Købte jo denne hersens rustler 2.5, den var svær og starte, nå, nyt gløderør, frisk nitro, glødestarter, udenom ez start, lidt bedre, så kompressionen var nok lidt ringe, pyt, bare den kører... Kører så 5 minutter, med fed blanding og røg... Rrrrrrrrr...... Og så stille. Den satte sig satme, hva helvede. Nå, skiller ad, så har den spist låseringen til stemplet/plejlstang. Er det noget som tit sker eller er jeg bare uheldig????

Hvilke motorer passer direkte på, så jeg ved hvad jeg skal se efter, da traxxas er lidt dyre med stempler osv?? Men har muligvis fundet en helt ny komplet traxxas 2.5r motor med karb til 750kr.
Som jo nok er det bedste, men hvilke andre alternativer findes der??
Vh en ulykkelig nitroejer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jordens korteste nitroerfaring, traxxas 2.5 motor alternativer???
  • #1   28. dec 2015 Min erfaring med TRX 2,5 motoren er nu ganske fin. Har du købt bilen brugt? Så kan det være at den tidligere ejer ikke har været alt for god ved motoren.
    Generelt skulle jeg mene at TRX motorerne holder ganske godt hvis de bliver kørt til som Traxxas selv forskriver. Du kan også bare som du selv skriver være uheldig.

• #3   28. dec 2015 Dany og tom, ja lige min tanke, sort uheld, vil bare ikke kaste over 1000kr efter en anden motor, derfor jeg tænker andre mærker, som kan fås idag???"
    Måske man bare skal kæbe den 2.5 til 750. Syns det er billig for en ny, kontra cyllindersæt til 650. ;).
    Kom med forslag til motorer til bilen???

• #4   28. dec 2015 Jeg har lige prøvet at slippe af med min Revo 3.3 som roller. Hvis jeg får en aftale i stand har jeg en TRX 3.3 motor som fungerer fint til overs.
    Og den skal ikke koste dig en formue smiley
    Interesseret?

• #5   28. dec 2015 Muper, ja, kan da ske, hvad skal din revo koster med motoren evt?? Send bare en pb hvis det er.

• #6   28. dec 2015 Årrrr, det er svært. Der er en helt ny karosse (325 kr.) og CVD driveshafts (500 kr).
    Gasservoen har det til gengæld skrdt, og der er ikke sender og modtager med.
    Den er fra 2006 og der mangler ½ køleribbe på motoren. Motoren kører til gengæld godt, god kompression ingen nøkker eller noget.
    Chassis og dæmpere står pæne.
    Havde regnet med at sige 200 for motoren til dig hvis jeg kunne skippe den af som roller (altså også styreservoer og gasservo) for 700 til ham den anden.

Kommentér på:
Jordens korteste nitroerfaring, traxxas 2.5 motor alternativer???

Annonce