Brushless {{forumTopicSubject}}
Hej
Har tidligere søgt hjælp vedr en af mine hbx stealth. Forsøgte forgæves og få esc til og virke.
Har købt et brushless sæt
En carson sensorless motor med en ansman Racing esc
Af en der bor i nærheden.
Pt kom der liv i bilen. Skal lige have ladet batterier op.
Men jeg fatter ikke lige,
Først bakkede bilen når jeg gav gas så sådan jeg knappen på modsat så kørte den frem og tilbage som den skulle. Men hva skal man sige der må være noget forkert, fordi den flyver afsted baglæns og langsomt fremad??? Altså når jeg køre frem ad på sender køre den fremad men i bakgear.. Og omvendt?? Hvor hoppet kæden af, ledninger hedder a b c og sidder i a b c
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.281
ABC til ABC er kun et must ved sensor opsætning.
Husk at kalibrere esc og sender igen.
sep 2008
Følger: 117 Følgere: 181 RC-enheder: 57 Emner: 36 Svar: 514
Men som Mark-T så rigtigt skriver, er det blot to ledninger du skal bytte om på, og så lige indstille det igen. Så virker det som det skal.
maj 2016
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 7 Svar: 15
Er fra Randers
maj 2016
Men den hugger lidt i starten og den kan ik tage fuld gas som om der noget der holder igen
Jeg er klar over lipo er det nye og bedst. Men burde jeg ikke kunne få den til og køre nogen Lunde på NiMH ?
Har et 3800 og et 4000mh
Og nogle mindre..
okt 2011
Det hedder cogging og er kan være en række årsager til det. Måske er ESC ikke kraftig nok til motoren, måske kan dine nimh batterier ikke levere nok A når nu du giver fuld gas fra starten. Jeg går ud fra at hvis du trykker roligt ned på speederen, så kører den fint?
Ja, nimh kan jo godt bruges men specielt brushless motorsæt nyder bedst af lipo batterier. Hvis din oplader kan klare lipos, så overvej at købe nogle billige fra hobbyking.com igennem deres EU warehouse. Vælg nogle fra 4000mAh og mindst 30C: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=86&LiPoConfig=2&sortlist=H&CatSortOrder=desc
Men, det kan også være du skal lige vente lidt. Stealth biler har vane for at gå op i limningen med brushless motorsæt i....
maj 2016
Nen hvis jeg gir jævn gas så det som om når gas er halv vejs sker der ikke mere
okt 2011
maj 2016
Men ikke til motor og esc
Nu siger du binde sender og modtager køre fm anlæg. Det vel kun 2,4 dette kan gøres??
maj 2016
Bunder det hele måske i batterier ikke levere power nok?
okt 2011
Brushless