gimbal hjælp dji {{forumTopicSubject}}
jeg har lige fået en phantom 2 hjem idag hvor der var gimbal monteret men den var pillet fra i pitch......jeg har nu sat det til men jeg synes ikke rigtig det fungere for når jeg drejer på knappen køre den enten den ene eller anden vej med fuld udslag jeg kan ikke sætte den i positioner det havde jeg regnet med!
hvad er forkert? den fungere fint nok i stabilisering det er kun den manuelle kontrol der fucker up
jan 2012
Følger: 22 Følgere: 290 RC-enheder: 17 Emner: 17 Svar: 652
Mit råd er at sælge den igen og købe en med zenmuse gimbal istedet. Kun meget få bliver tilfredse med de billige kina gimbals som også er røvsvære at opsætte og få til at opføre sig ordentligt.
jan 2012
sep 2013
Følger: 3 Følgere: 98 RC-enheder: 10 Emner: 43 Svar: 222
det er bare lige det med manuel tiltning af gimbal der driller mig for stabilisering køre helt perfekt jeg ville bare gerne man kunne justere den manuelt i "hak" og at.den ikke går enten helt ned eller hent op når jeg drejer på knappen .....men må prøve at koble den op og forsøge lidt indstillinger .....gimbals er bare helt nyt for mig så tænkte jeg lige ville høre hvis en.havde en nem logisk forklaring.....alternativt slår jeg bare manuel tilt fra og bruger den bare til stabilisering værrer er det ikke prisen var god så det overlever jeg
jan 2012
Du skal starte naza assistant og kalibrere pitch kanalen. Hvis det ikke hjælper, så prøv om du skal finde softwaren til gimbal og se om du kan justere noget der. Evt en firmware update på den.
sep 2013
Følger: 3 Følgere: 98 RC-enheder: 10 Emner: 43 Svar: 222
jan 2012
gimbal hjælp dji