8. feb 2005 Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
Lær at indstille nitro motor!! {{forumTopicSubject}}
Da første indlæg blev til at handle om FG prøver jeg lige igen.
SKRIV KUN i indlæget hvis du kunne tænke dig at lære at indstille en nitro motor rigtigt.
Den egentlige tilmelding på min hjemmeside.
http://www.fj-hobby.dk/RC_Nitromotor.html
Dette indlæg er lavet for at finde ud af om der er grundlag for at arangere nogle små kurser rundt omkring i landet. Det tager vi når vi har set om der er behov og hvor i landet behovet er!
Skriv hvis du vil med.
Og skriv hvor i landet du kommer fra!
Der er på min side lavet så man tilmelder sig i hoved områderne i DK. Der er intet bindende der bliver arangeret noget hvis der er folk nok.
Og så bliver der givet besked om hvor og hvornår.
PS: Bare roligt, jeg stille ikke selv op og fortæller, jeg vil prøve finde nogle rigtige hardcore eksperter til at fortælle om det.
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
Skriver en mail senere,
Bor på Sjælland
feb 2005
feb 2005
Jeg har endnu ikke fundet en Hardcore motor tuner, der over på sjælland.
Hvis i mener at i er dygtige nok til at lære folk om at indkøre motorer og indstille dem og svare på alle de spørgsmål der måtte komme omkring nitro motorer og tuning af disse så gå ind på min hjemmeside og brug det link der er til formålet der inde, ellers kan jeg ikke holde styr på det.
Hvis i ikke er forhandlere, så skriv endeligt jeres forhandler tilhørs forehold, så kan det være at det bliver afholdt ved denne.
Jeg regner med at der pr. område skal være min. 10 der vil lære om det, for at der bliver afholdt noget. det er ud fra at 10 tilkendegivelser kan ricikere at 5 udebliver og jeg vil absolut ikke sætte noget i værk for mindre, så bliver det bare til en kontakt formidling, imellem dem der gerne vil lære noget og dem der mener de kan lære det fra sig.
Lær at indstille nitro motor!!