583 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Carsten O
Carsten O
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Baja 5T failsafe - giver fuld gas. Baja 5T failsafe - giver fuld gas.

Har købt mig en brugt Hpi Baja 5T. Men kan ikke rigtig blive klog på den. Når jeg starter motoren og tænder fjernbetjeningen begynder den at dreje lidt på hjulene og giver lidt gas. Når jeg så slukker for fjernbetjeningen så starter bilen med at give fuld gas. Jeg har prøvet at teste den ved at fjernbetjeningen kommer uden for rækkevidde og det samme forekommer (hjulene drejer fra side til side og den giver fuld gas)
Fjernbetjeningen er en Hpi TF-10, og den styreboks som sidder på den er en Hpi RF-10.

Nogen der evt. har nogle løsningsforslag til dette problem? Da jeg er lidt på bar bund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baja 5T failsafe - giver fuld gas.
  • #1   5. aug 2016 Du skal altid starte fjernbetjening først så skal du tænde for bilen ikke starte den. Så laver du en lille funktion test at gas og bremse virker + sving til højre og venstre.. Vær helt sikker på den ikke trækker i gasarmen når fjernbetjening og bilen er tændt. Så kan du starte bilen.

• #2   5. aug 2016 Så lige hvad for en sender og modtager du har... Det vil nok være en rigtig god ide at købe et 2,4ghz fjernbetjening og modtaget da rækkevidde er meget større + der er ikke andet som kan forstyre dit signal.. Det er ulempen med de gamle 27mhz en fjernbetjening mere og de forstyre hinanden..

Kommentér på:
Baja 5T failsafe - giver fuld gas.

Annonce