Nitro buggy går ud Nitro buggy går ud
Hej alle.
Jeg har en nitrobuggy som går ud ved ca. 50% gas. Er der nogle der ved, hvordan man indstiller motoren rigtigt og hvor man indstiller den, så man kan få ordnet ovenstående problem?
Jeg er helt ny inden for emnet her, og har ikke rigtigt forstand på motorer endnu.
Bilen trænger til en indstilling af HSN, muligvis LSN og ihvertfald også tomgangsskruen.
Da jeg er helt ny inden for hobbyen, er jeg en del usikker omkring, om jeg gør det ordentligt eller kommer til at ødelægge bilen. Jeg tænkte på om der var en venlig sjæl der kunne hjælpe mig med indstilling af min buggy, så jeg kan få den op og køre?
Jeg er fra Albertslund og København, og kan låne bil, så jeg har mulighed for at komme til jer hvis det er.
Håber i kan hjælpe mig med min bil
Mvh.
Noah.
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 35 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 552
Ellers skal du køre til grcc.dk
Og fange nogle af nitro gutterne .
På banen
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 25 RC-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 981
For at vende tilbage til dit problem; er motoren spritny? Hvis ikke, så find fabriksindstilling på motoren. Typisk skru LSN så den er plan med motorhuset og skru HSN 3,5 omgange ud fra bund. Tomgangsskruen har du ikke problemer med. Prøv evt. at skrue din HSN 1/4-1/2 omgang ud og Prøv igen.
dec 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
når jeg skal starte bilen, giver jeg den en lille smule gas oppe på den drejepind på min controller. når bilen er startet skruer jeg helt ned for den igen. når den så står i tomgang kører baghjulene stadig rundt og forhjulene en lille smule, så tænkte den skulle justeres - altså tomgangsskruen?
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 25 RC-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 981
jun 2015
Svar: 2
Nitro buggy går ud