{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Tommy L
Tommy L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Hvad giver en tun-udstødning af effekt {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg er forholdsvis ny inden for nitro-RC, og diskuterer lidt med en kammerat om hvorvidt vi skal brænde penge af til en anden pipe på vores Savage'r - jeg kører stadig med den Nitro Star 21 motor der følger med en Savage 3.5, mens han lige har knaldet en LRP 4 hestes motor i hans (hvem sagde dumme svin!) - men giver det en målbar effekt at sætte andre pipes på, eller er det bedre at bruge pengene på anden motor og gearinger?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad giver en tun-udstødning af effekt
  • #1   19. jun 2006 Hvis i stadig køre med plastik pipe så er det nok det bedste i kan gøre forløbet...

• #2   20. jun 2006 Det kommer også lidt and på hvad nitro i køre på.

For jeg har 2 ens savage (næsten) Det ville sige den ene har tun pip på og den anden har plastik pip på. Hvis jeg bruger sidewinder/tornado på den med tun pip og model technics på den med plastik. Så trække den med plastik fra den med tun pip.
    Men hvis jeg hælder model technics på begge trække den med tun pip fra den anden.

Så der kan du også hente lidt hvis du ikke har gjort det.

En anden ting er spur gearet. Hvor mange tands sidder der på? For der kunne du evt gå lidt højer op med antal tænder. Så ville hurtigere frem, men så lidt langsomer på toppen.

Og så er der jo klokken/koblingen du evt kan skifte.

Kommentér på:
Hvad giver en tun-udstødning af effekt

Annonce