{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Hvilken motor til hbx {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Har købt en hbx ved iversen import
det er meningen jeg vil opgradere den
Indtil videre har jeg købt
bærearme
camber
støddæmpere
trækaksler

Nu er det så meningen der skal en ny motor i men hvilken
der bliver selvfølgelig også indkøbt ny esc som kan klare motoren.
Men hvilken motor il i anbefale det skal jo gerne være en som selve bilen kan klare

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken motor til hbx
  • #1   11. jul 2006 Kuglelejer bliver også indkøbt
    Som sagt bliver der også købt en anden esc

• #2   11. jul 2006 17 turn var også hvad jeg selv regnede med
    Men hvilken prisen er ikke så vigtig

• #3   15. aug 2006 Glem alt om 17T motorer, da du hurtigt vil blive endnu mere sulten på mere fart og optræk når du først har vænnet dig til 17T'eren, hvis du alligevel vælger at udskifte din esc, så find en god esc med minimum motorlimit 11T (eks. en magen til min, en M-sonik RV11) og derefter finder du dig en god 12T motor, igen måske en magen til min smiley

Det vil du med sikkerhed ikke fortryde da du vil komme til at opleve et suverænt optræk og en stor topfart. I dag kan du få en rigtig god 12T motor til ca 300kr som f.eks min som er en YOKOMO XR12, den fik min HBX Bonzer til at køre fra samtlige af de nitrobuggyer der findes i området, den har et enormt optræk og en topfart på omkring 70km/t, det er ikke målt nøjagtigt endnu, men den går rigtig stærkt!!!)

Derfor anbefaler jeg dig på det kraftigste at undlade at købe 17T når du alligevel køber en ny esc, for hvis du leder efter fart så gå efter 12T i stedet for 17T'eren, så vil du kunne undlade at skulle opgradere på et evt. senere tidspunkt, når du efter kort tid vænner dig til 17T'eren.

Ja, det var en længere smøre, det beklager jeg men hvorfor nøjes med 17T, når du har chancen for at få ordentligt skub i din bil smiley ????

• #4   15. aug 2006 OBS!!!
    Husk at købe pro stik til din HBX'er, da dine stik smelter for et godt ord, her er et link til nogle gode "billige" stik som ikke smelter:

(link fjernet)

Husk også at du skal skifte dine nylonlejer ud med rigtige kuglelejer da nylon ikke er holdbart i længden.

Mangler du gode råd vedr. tuning af din HBX'er, så er du velkommen til at kontakte mig gennem min profil.

Kommentér på:
Hvilken motor til hbx

Annonce