Hjælp til instilling af tyrannosaurus Hjælp til instilling af tyrannosaurus
Hej! har købt mig en nitro bil ( 1:10 4wd Hispeed Tyrannosaurus) bare som begynder bil! er HELT 100% nybegynder, har læst manualen osv..
Jeg skal jo have den startet for at stå i tomgang til at starte med. det kan den også godt! (den står måske lidt højt...)
men fjernstyringen virker fuldstændig underlig?? den rækker ikke mere end 20cm væk fra bilen. Hvis jeg går længere væk så styrer bilen selv lidt. så drejer den lidt med hjulene og giver gas og sådan lidt?? hvad kan der være galt der? bare dårlig kvalitet eller hvad?
jeg har sat failsafe i og den står og lyser konstant når jeg er tæt på og blinker når jeg er længere væk fra bilen?
ps. jeg bruger Duracell Supreme AA 2500mh Batterier i både sender og modtager?
Håber i kan hjælpe!
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 194
ingen der har erfaringer med prolemet??
jul 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Svar: 106
Prøv evt. at fjerne din failsafe, og se hvordan bilen så reagere, og hvis den kører fint, er det din failsafe som har en fejl, eller ikke er indstillet korrekt.
Hvis du bor i nærheden af Sæby (nordjylland) så er du velkommen til at kigge forbi vores butik, så hjælper vi gerne !
jul 2006
det er sq da mærkeligt..?
hehe jeg er fra århus så der er et stykke derop for det...
jul 2005
Det kan også være stik i modtageren, som ikke sidder rigtigt.
Tjek også dine batterier, og vær helt sikker på at der er power på, for selvom du bruger gode batterier, kan dette også være årsagen.
Hvis ikke dette hjælper, så ville jeg nok overveje at sende bilen ind til dem du har købt den af, så de kan hjælpe dig.
jul 2006
hvor god en kvalitet for man med sådan en bil? er det en skod fjernstyring og servoer og hele tjavsen eller hvad?
skal jeg købe mig sådan en futaba? jeg så en til 995kr. megatech tror jeg den hed? er det løsningen måske?
maj 2005
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 48 Svar: 103
jul 2005
(link fjernet)
jul 2006
den ene kører 27,195 og den anden 127,125
jul 2005
begge krystaller SKAL være ens.
Hjælp til instilling af tyrannosaurus