611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hpi trophy truggy flux upgrades Hpi trophy truggy flux upgrades

Hej
har lige købt? en truggy og på første dagen lykkedes det at bukke en støddæmper og knække et hjulophæng.

Hvad kan man gøre for at forstærke dæmperne? Har googlet men alle de løsninger jeg kan finde er kun på gamle stumper..

Skal man købe alu ophæng eller bare beholde plastik og købe nogle stykker ?

Tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hpi trophy truggy flux upgrades
  • #1   13. maj 2017 Alu styrespindel og alu hubs bagpå , sandwhich forstærkning ala den her , vil jeg os vove at påstå er et 'must' ,gør rigtigt meget for køreegenskaberne ,og alt muligt andet ,bærearmene skifter du efter behov , væk med dæmpere og skift til Big bore først som sidst

profilbillede
  • #2   14. maj 2017 HPI Trophy modeller bliver desværre dyre i knæk dele, de er ret skrøbelige i forhold til Losi, Agama, Mugen osv.
    Har selv kort haft en buggy, men den kan ikke rigtigt holde til bane kørsel og vinde hop osv.
    Bund er ikke ordentlig afstivet heller ikke så pladen der Jacob foreslår er bestemt heller ikke en dårlig ide.
    Jeg knækkede også arme, dæmpere, bøjede bund osv.

Inden man er i mål med opgraderinger der gør den "god" så har man brugt pengene op.

• #3   14. maj 2017 Thyge jeg har set en brugt Mugen Seiki buggy på dba til 2000kr, den kunne du evt overveje at se på - der har du formentlig en bil der kan holde fra starten og den burde være i en helt anden klasse. Anyway, søg på den på dba hvis du er intra - det er ikke min bil.

• #4   17. maj 2017 Hvilke bigbore støddæmpere har i brugt til den ?

• #5   17. maj 2017 Fra HB racing aka hpi deres d8 truggy

• #6   17. maj 2017 Er de ikke kortere end de org ?

• #7   17. maj 2017 Jo vist en thad , har monteret dem m længere ball ends så det stort det samme

Kommentér på:
Hpi trophy truggy flux upgrades

Annonce