{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Buggy dele valg/priser? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Hvis jeg køber mig en roller eller et kit, hvad kan i anbefale af dele?

Det bliver en 1/8 EL buggy.

Hvad kan i anbefale af motor, servo osv? Er hobbyking dele ok til en ny i faget, som gerne vil have noget som kan følge med men ikke behøver at være toppen af poppen med mine evner..

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buggy dele valg/priser?
  • #1   29. jun 2017 Evt anbefal også gerne brugte dele hvis det kan betale sig, går ud fra at der er noget at spare

• #2   29. jun 2017 Det store spørgsmål til at starte med er at vide hvor stort dit budget er ?

• #3   29. jun 2017 Nok et max på 2k men gerne under. Hvad kan man gøre det for?

• #4   29. jun 2017 Der er masser af rtr 1/8 el biler til salg så det ville jeg starte med at kigge efter mærker som kyosho xray losi mugen argama ja der er mange mærker men Google lidt på nettet for at snuse til kvalitet , for hvis du selv vil bygge en så et godt motorsæt kan hurtig koste 1500kr og så er der bilen som roller,batterier lader sender og modtager evt hjul mm så løber det hurtig op.

• #5   30. jun 2017 1/8 el buggy, og som nybegynder mangler du sender, modtager, lader og batteri. Der skal du finde noget brugt hvis du skal i nærheden af max 2k. Hobbyking biler kan sagtens være fine, men reservedele kan være et problem. Det er ikke alle deres biler de har serviceret nok, og en bil kan ikke køre hvis den har en knækket bærearm...
    Hobbykings motorer og esc'er derimod kører jeg selv med i flere biler, og for det meste er jeg godt tilfreds.

Jeg ville lede efter en 1/8 buggy eller truggy herinde især, eller på DBA. Hvis din tålmodighed er god kan du finde noget godt. F.eks har der for ca en måned siden været en Team C Stoke til 1000kr herinde, klar til at køre. Det er en fin buggy især til sådan en pris.

Spørg evt Lars F om han ikke snart har en for mange i str. 1/8 smiley

Så er det i øvrigt værd at bemærke at der er nogen "uægte" 1/8'ere på markedet: biler der max kærer 3S batterier. De er for svage og/eller for spinkle til at give en rigtig 1/8 oplevelse i mine øjne.

• #6   30. jun 2017 Der er en fin Agama her på markedet, Agama er en super bil der er ufattelig robust.

• #7   1. jul 2017 Kunne godt overveje Agama, har læst mig til at det er et godt valg

• #8   1. jul 2017 Vi er mange i omgangskredsen der er yderst glade for Agama.
    Dele osv fås her http://www.rcmodels.dk.

Det er en bil på samme niveau som flere andre nævnt her.
    Planlægger man køre i klub eller bane er det altid sjovest vælge noget de andre også har, så kan man bytte erfaring og dele dele.

Det er uhyggeligt begrænset hvad der er skiftrtnpå min Agama og den har fået en del smæk gennem tiden.

Kommentér på:
Buggy dele valg/priser?

Annonce