{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Model Technics brændstof? {{forumTopicSubject}}

Jeg kører lige nu på "PowerSafe" 25% brændstof til min Savage X, men til 395 kr. for 5 liter har fået mig til at kigge efter noget andet.

Jeg har kigget på "Model Technics" som jeg har fundet her: (link fjernet) til 254 kr. for 5 liter "Racing 30" og her: (link fjernet) har de til 245 kr. for 5 liter "GoGlo 25" og 250 kr. for 5 liter "Big-Bang 30" - alle sammen fra mærket "Model Technics".

Nogen som kender forskellene på disse 3 alle fra "Model Technics"?

Nogen som kender til billigere brændstof 25-30%?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Model Technics brændstof?
  • #1   11. aug 2006 Noget af det er til fly, helikopter, både, biler

Jeg kan ikke huske hvad der er til hvad.

Men har model technics 25% 5 liter for 300kr til biler hvis det er noget?

Men du skal lade værd med at spare de sidste kr på at købe alt det billige brændstof da det "skader" din motor meget i forhold til hvad du for ud af din motor.

• #2   11. aug 2006 Bare fordi det ikke er mega dyrt behøver det ikke være dårligt! Der er rigtig mange heli piloter, bl.a. mig selv der flyver wildcat. Wildcat er billigt, omkring 200 for en gallon med 20 - 30 % nitro afhængig af hvor man køber
    det, og det er god brændstof. Wildcat laver også brændstof til blier, mener det hedder eliminator. Du kan jo søge lidt på det og se om du kan finde det.
    Se evt www.wildcat.com Der kan du se deres fuel.

• #3   11. aug 2006 som regl er det billig nitro noget "skrammel" og ustabilt. Tag på messer og snak med forhandler samt prøv det selv.

Så finder man hurtig ud af om det er noget "skrammel"

• #4   11. aug 2006 Ikke andre som kender forskellene på disse 3 alle fra "Model Technics"?

• #5   11. aug 2006 Thomas - forskellen er at det er til forskkelige rc ting - fly, helikopter, både, biler

• #6   11. aug 2006 Hmmm...

På (link fjernet) står der om "GoGlo 25%" at det er til helikopter, biler og både og for "Big-Bang 30%" står der at det er til biler og både - så begge de to produkter kan da med sikkerhed bruges til en bil!

Den som hedder "Racing 30" fra (link fjernet) vil jeg også mene er til biler, efter som butikken kun har biler - hverken fly eller både kan jeg se på deres hjemmeside!

Så umiddelbart vil jeg mene at alle tre er egnede til biler, spørgsmålet er så hvad forskellen er?

Vil motoren blive mest kølig med en 25% eller 30%? (min bil bliver nemlig 130 grader og min "Venon Smart Temp" slår bilen fra efter ca. 10 min. kørsel)

• #7   11. aug 2006 Først -
    De har både biler, fly, både, helikopter, nitro og benzin.

Og jeg ved det med sikkerhed for jeg har været der inden i dag.

Du kan hiver lidt mere ud af 30% men det er vist minimalt. Men nogen mener det ene og andre det andet.
    Med hensyn til tempertur skulle du måske få tjekket at den står ordentlig, og ved nogen motor må de godt blive op til 140grader.

Kommentér på:
Model Technics brændstof?

Annonce