774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Rasmus A
Rasmus A
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

1 dag gammel HBX'er knaser 1 dag gammel HBX'er knaser

Jeg har leget lidt med min HBX'er som jeg fik igår, efter arbejde. Idag da jeg var ude og køre begyndte den pludselig at knase i eller omkring motoreren. Har skildt den en del ad, men kan ikke komme ind til det er er i stykker. Lyder som om det er en tand fra et tandhjul der er krækket af. har taget 4-hjulstrækket af og trækaksler bagtil, men det er deromkring hvor motoreren skal trække baghjulene. Men derind kan jeg ikke komme. Nogen der ved hvordan man kan komme derind? Eller som har en god ide til hvad der kan være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 dag gammel HBX'er knaser
  • Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    sep 2006

#1   21. sep 2006 Nitten. Så kan jeg bare lære at køre ordentlig. Men altså, den kører egentlig fint, den larmer bare ret så meget.

• #2   21. sep 2006 Kunne osse lyde som et sandkorn der har sat sig i klemme..

Karsten

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    sep 2006

#3   21. sep 2006 Tror nemlig ikke det er et sandkorn. For når jeg drejer på hele bagtøjet, så kommer der et 'hak' som er lidt hård at komme over, lidt svært at forklare og kan ikke komme ind til differentialet. Men altå, den kører egentlig fint, har lige samlet den igen og taget en testtur, den larmer bare. Men vil selvfølgelig ikke smadre den den.

• #4   21. sep 2006 Har haft samme problem med min HBX Bonzer. Skild den bagerste "geakasse" ad, og rens tandhjulene. Husk ikke at overspænde motorens skruer, da det har en virkning på hvor tæt tandhjulene sidder på hinanden.

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    sep 2006

#5   21. sep 2006 Kasper - Takker, det må jeg prøve. Lidt skidt at man har fået nyt legetøj og så starter med at smadre det. Men så igen godt man kan få hjælp herinde smiley

• #6   21. sep 2006 Det er da ikke din skyld. Tandhjulene holder ikke til så meget, men koster så heller ikke det store. Men du kan jo lige prøve at løsne motoren en smule til at starte med, man kan jo være heldig det kun er det;)

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    sep 2006

#7   21. sep 2006 Har haft motoren ude, det var ikke den. Den kører fint, det er efter motoreren. Men magter ikke pille den fra hinanden igen nu, men nu ved jeg lidt hvad jeg skal gå efter.

• #8   21. sep 2006 Hvorfor skiller du ikke bare bilen ad?
    Det er ikke så svært, bare skru de 2 chassis halvdele fra hindanden, så er du der.

• #9   21. sep 2006 Hejsa, har også selv oplevet det med min lyosho efter jeg har haft den skilt af. Der plejer det altid at være fordi, at jeg bare har strammet skruerne, ved der hvor motoern sidder fast, er strammet for hård, eller måske motoern er sat skævt på. Men prøv at dig frem med at løsne nogle af skruerne.

• #10   21. sep 2006 Jeg har fået det samme med min hbx, men jeg skillet den af og købt nye tandhjul da de gamle ikke kunne mere.

• #11   21. sep 2006 køb noget med bedre kvalitet end det hbx .......... man får hvad man betaler for

• #15   21. sep 2006 sikker på det ikk er tandhjulene der er for stramme havde også problmer med min el den trak ikke ordenlig så gjorde jeg sårn at tandhjulene løber mere let i hinaden ..

Kommentér på:
1 dag gammel HBX'er knaser

Annonce