{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Emil O
Emil O
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Losi XXX-SCT Problemer {{forumTopicSubject}}

Davs folkens jeg har en losi stående som ikke kører. ESC'en kan tænde men mere fancy bliver det ikke, jeg har købt et bind plug og set et par tutorials og i de her videoer siger de at recieveren skal blinke meeeeeeen det gør min bare ikke lige. Hvad kan problemet være?

Opsætning
ESCLRP Spin Brushless
RecieverSpektrum SR300
MotorLRP Vector k4 13.5T
Batteri Turnigy nano-tech 7.4v 5800 MaH 30-60c hardcase lipo
Transmitter LOSI LSR-3000 2.4 GHZ SPEKTRUM TRANSMITTER TX
Hvis der er flere spørgsmål så skriv endelig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Losi XXX-SCT Problemer
  • #1   1. nov 2017 Hej Emil. Du skal holde bind knappen ind på senderen og tænde den først. Når den så blinker så tænker du esc'en med modtager tilsluttet og med bind plug. Så skulle den også gerne begynde at blinke. Når sender og modtager så holder op med at blikke så er de parret.

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    okt 2017

#2   2. nov 2017 Hej martin der er et nogle problemer
    1. der er ikke nogen bind knap på senderen
    2. recieveren blinker slet ikke
    3. når jeg tænder for esc'en så lyser den bare grønt, hvor jeg derefter skal trykke 3 sekunder for at komme i setup-mode, burde den ikke blinke med det samme når bind plugget er sat til?

• #3   2. nov 2017 Har det virket dette setup før eller er det noget du har forskellige steder fra?
    Esc'en skal du først koncentrere dig om nå du ved at sender og modtager virker sammen. Giver esc'en overhovedet modtageren strøm kunne man overveje?

• #4   2. nov 2017 PS, men bestemt der er en bind knap på senderen. Kan være en der skal bruges en nål til, så den er svær at finde..

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    okt 2017

#5   3. nov 2017 Ja setup'et har virket nogen år tilbage men jeg har fundet problemet tror jeg

Rebind Process
    1. Ensure the transmitter and vehicle are both turned off.
    2. Using the supplied Bind plug (which looks like a standard receiver
    plug with a short wire loop installed), insert the Bind plug into the
    receiver slot labeled BIND.
    Note: You do not need to remove any other plugs to rebind.
    3. With the bind plug installed, turn on the vehicle. Notice the receiver
    LED is now blinking. <------- der går den galt den blinker slet ikke kan det være esc'en der ikke sender strøm?

• #6   3. nov 2017 Ja jeg tænker at esc ikke sender strøm. Nok det mest sandsynlige...

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    okt 2017

#7   3. nov 2017 fuck lige det jeg ikke håbede hvad er løsningen? køb en ny?

• #8   3. nov 2017 Du skal nok lige få hjælp af en der har en bil der virker. Så du kan teste modtageren. Inger er sikkert før den har været for nærmere fejlsøgning...

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    okt 2017

#9   3. nov 2017 ok jeg har prøvet med en anden esc og motor og der blinker den heller ikke så er det receiveren der ikke virker?

• #10   3. nov 2017 Til spm. #2. Der er setup på ESC, det er til at stille neutral, frem og tilbage. Så er der bind sender/modtager, der skal du slet ikke ind i setup på ESC.

Har du prøvet at sætte receiveren til en bil du ved der virker, og set om den kan noget? Altså uden bind plug i og set om det så virker? Hvis du ikke kan få lys i receiver så prøv bind processen som foreskrevet (minus lys) og se om det virker. Hvis ikke ja så er der vel noget galt, måske med modtageren.

• #11   3. nov 2017 Ja det er nok modtageren. Men jeg har set mærkelige ting ske...

Kommentér på:
Losi XXX-SCT Problemer

Annonce