1.149 visninger
|
Oprettet:
Nitro stempel sidder fast i toppen {{forumTopicSubject}}
Hej Rcgalleri
Har i dag købt en lrp s8 bx som jeg har været ved at køre til. Idiot som jeg er har jeg ikke sat mig 100% ind i sagerne inden jeg gik i gang. Har tidligere været vant til at køre benzin rc.
Jeg slukkede bilen på udstødningen, efter den havde stået en times tid og jeg ville køre en tank mere i tomgang sad stemplet fast og kan ikke trække i starteren. Stemplet sidder fast i topstykket. Hvordan får jeg det fri på den mest skånsomme måde, så jeg for efter tiden kan huske at dreje det i bunden når den har kørt?
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 3 Emner: 25 Svar: 82
Har prøvet som i siger med varmepistolen i det omfang jeg tør at varme, men det har ikke givet noget. Er nok ude i at skal have motoren af og se om jeg kan få den løsnet.
Købte bilen igår, men det kan reklamationsretten vel ikke dække over?
jun 2016
Følger: 245 Følgere: 21 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 481
Der er nok ikke garanti for det nej
mar 2009
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
I stedet for at ridse stemplet mere end hvad du normalt gør under tilkøring så varm op med varmepistol så du kan dreje det med hånden på flywheel, med gløderøret pillet ud.
Det er i øvrigt også en god idé de første par tanke at varme sagerne op inden de bliver startet, igen for at mindske slitagen lidt.
mar 2009
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 45 RC-enheder: 14 Emner: 42 Svar: 374
Evt lav et mærke i svinghjul ved stempel i bund, så ved du hvor den skal stå næste gang..
Og BTW. Fedt at høre folk stadig køber nitromaskiner.
Nitro stempel sidder fast i toppen