495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Jean S
Jean S
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 4

Kyosho gxr15 motor Kyosho gxr15 motor

Hey, har en koysho fw 06 hvor motoren er knækket i ophænget. Derfor vil jeg købe en ny. Har dog lidt problemer med at finde den rigtige. Motoren hedder ifølge manualen gxr15 men findes der forskellige slags den den type eller kan jeg bare købe den på eBay og være sikker på den passer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyosho gxr15 motor
  • #1   16. jun 2018 Du skal være sikker på karburator trækket er ens, gxr15 er af ældre dato, hvis du vælger noget nyere skal du være obs på dette, har lige sendt en motor til en hvor problemet opstod, hans karburator spæld drejer og nyere har "slide" karburator. Og så selvfølgelig udstødnings port skal sidde rigtigt.

• #2   16. jun 2018 Sorry læste forkert, din er jo en gxr ikke gx, den er med "slide" karb. Den kan du da sagtens hitte noget til, det var sådan en jeg lige har sendt, du skulle have været hurtigere ude

• Jean S
    Jean S Tilmeldt:
    jun 2018

#3   16. jun 2018 Tak for svaret, jeg har fundet en hvor motoren hedder gxr15 men så hedder den v-one og det ligner at der ikke er montering til trækstarteren. Hvad er forskellen på dem så ? Kan den bruges ? Og hvordan bliver sådan en startet ? Ja jeg fatter ikke en skid af det ??

• #4   16. jun 2018 Hvis der ikke er trækstart, en startbox ved ikke om de små startes med rotostart også, der må da næsten være nogen herinde der har en motor på lager, det er også den billigste løsning

• Jean S
    Jean S Tilmeldt:
    jun 2018

#5   16. jun 2018 Det ligner at man bare kan sætte trækstart på den gxr15 der hedder v-one. Hvem skal man spørge smiley ?

profilbillede
  • #6   16. jun 2018 Du kan Ikke aærre trækstart på den på billedet uden at skifte krumtap til en af samme model der er født med trækstart. da krumtappen ikke er ens.

• Jean S
    Jean S Tilmeldt:
    jun 2018

#7   16. jun 2018 Men hvis min gamle krumtap er intakt kan jeg så bruge den i den motor på billedet ?

• #8   16. jun 2018 hvis det er samme motor model. og de ikke har ændret på boring og slaglængde så burde du kunne.

• #9   16. jun 2018 Sæt en annonce ind i markedet, der må ds være nogen der har en liggende, eller evt et hus du kan sætte stumperne i

• Jean S
    Jean S Tilmeldt:
    jun 2018

#10   16. jun 2018 Okay cool, ser om jeg kan finde en på eBay. Vil gerne have en helt ny motor.

Kommentér på:
Kyosho gxr15 motor

Annonce