{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

gear skift problemer {{forumTopicSubject}}

hej hej jeg har søgt her inde efter savage gearkasse problemer men der kom ikke rigtig noget så vil lige høre om der ikke skulle være en 100 stykker der kan hjælpe mig.......

jeg har en 3 gear kasse i min savage 25
midt problem er at jeg kan ikke høre at den skifter gear den har kørt ca 2 år den er hammer hurtig forstår bare ikke at jeg ikke kan høre at den skifter gear har prøver at juster den hjælper ikke det er ligesom at den har flydene over gang kan det være rigtig eller hvad kan der være galt .........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gear skift problemer
  • #1   3. mar 2007 Sæt den på en klods og start den.

Giv meget langsom gas op til fuld gas.
    Husk det skal være meget langsomt

Så skulle du meget gerne kunne høre den skifter hvis du høre efter.

Men ja den skal jo helst være flydene overgang.
    Men hvis du køre på græs og skifter til asfalk skulle den gerne ændre det sted hvor den skifter gear.

Ellers kan det være at den starter i et af de andre gear fra start.

Jeg kan desvære ikke huske hvor meget det er man skal skrue skruen til gear.
    Men det er ikke så længe siden "flemming film..." sprugte om det. Så han kan måske huske lidt om hvor meget det var skruerne blev skruet ud.

• #2   4. mar 2007 hejsa Tom..

sådan skal den lyde....

(link fjernet)

ved du kun kan stille fra første til andet gear..

• #3   4. mar 2007 hej igen det er en rigtig go film klip sådanne skulle min jo også lyde men det gør den bare ikke høre kun 1 skift en gang imellem hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre for at få den til at skifte gear rigtig igen findes der nogle dataer over hvordan man juster den rigtig igen ??????

Kommentér på:
gear skift problemer

Annonce