{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Bedste styre servo til savage? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er købt en serve på 9,6 kg som styre servo til min savage. Men jeg er ikke tilfreds med den. Det er som om at den ikke kan holde ydrepositionen når man giver den nået gas.

Lad os så sige at penge ikke er noget problem hvad skal jeg så vælge af styre servo og det SKAL være KVALITET smiley På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste styre servo til savage?
  • #1   7. mar 2007 Hmm...din servo skulle vel ikke hedde

Hitec hs645mg ?

• #2   7. mar 2007 Jo det er den Men synes ikke den er så god igen Eller også er det bare mig der er kræsen smiley

• #3   7. mar 2007 på min 1/8 buggy i min profil har jeg en hi-tec 5997TG til 899 kr ... det er titanium gear der er på og digital... trækker 13kg ved 6v 0.08

• #4   7. mar 2007 hvis penge ikke er noiget problem er futaba vejen frem det funker bare...

• #5   7. mar 2007 Hej. Jeg bruger denne på min Mammoth. Tror det er 6v- 60'- 0,13sec. (link fjernet)
    Syntes den er kanon til prisen.

Mvh Lars

• #6   7. mar 2007 Thomas, bare du husker på at den rent fysisk skal kunne være i din batteriboks.
    Jeg kører selv med en TWPMG995 digital servo.
    Træk ca 13kg ved 6V, den gør jobbet ganske udemærket.
    //Dan

• #7   7. mar 2007 Synes du skulle købe noget kvalitet, som du leder efter smiley

Kan anbefale Sanwa SX165T.

Den trækker "kun" 9.5 kg. Men se på den lyse side. En Hitec til 300 kr der trækker 13 kg, kan UMULIGT være så god som en Sanwa der trækker 9.5 kg til 600 kr.

Ellers se om du kan få den store Sanwa Hyper servo, det er guf smiley Sanwa er vejen frem for servoer smiley

(link fjernet)

• #8   7. mar 2007 Helt klart en ace 1015 14,5kg servo, den er hurtig pålidelig og rigtig kram og så koster den kun ca 700kr

• #9   7. mar 2007 Jeg har lige skiftet til Tower pro 15 kg. til 279,- kr.
    mvh Rune

• #11   7. mar 2007 hvis pengene ikke er et problem, så er der masser og vælge i mellem. KO og Futaba vil jeg nok vælge frem fro Hitac og Ace. Og hvis det skal være vildt så Volz sindsyg vilde meen de koster også

• #12   8. mar 2007 Undskyld. Men griper i det ikke lidt forkert and?

Du siger det er når du giver den lidt gas.
    Er det så ikke fordi at din bil setup ikke er godt nok?
    For hvis det er når du giver den gas er det vel fordi at den løfter forhjulene en lille smugle som så gør at den ikke står fast nok.
    Så kan du jo blive ved med at skifte servo så længe du ikke sørger for at lave et godt setup så hjulene er hvor de skal være.
    For det er vel ikke på baghjul du ville køre (i følge dine andre indlæg om bane kørsel)

Men har oplevet masser gange at folk de er trætte af deres styre servo, men når det kommer til stykket så er det fordi at bilen river til og løfter forhjulene en smugle og så for man jo aldrig styring.

• #13   8. mar 2007 Skum p: Det er rigtigt nok det var også problemet i starten men jeg synes jeg har fået den til at ligge så lavt at den ikke løfter hjulene Men den kan heller ikke trække hjulene ud til yderposition selv om jeg bare kører i et lavt tempo Men det virker bare som om min servo ikke har nok kræfter til størrelsen en savage.

• #14   8. mar 2007 Men nu har jeg jobare 4 genopladlige batterier Godt nok på 2500mah Men vil det hjælpe at have en humppack og i så fald hvor mange mah skal den være på?

• #15   8. mar 2007 Jamen så har vi jo allerede problemet med din batteri pack.

Du skal op og have 6v hump pack så din servo har noget at leve af.
    Ellers ville det heller ikke hjælpe at skifte servo.

mamp betyder ikke så meget. 1300mamp er fint nok.

Jeg kan da nævne at jeg selv køre med en 9.6kg styre servo. Havde valget mellem dem og så en servo der var 300kr dyre som kunne tage 15kg.
    Den 15kg servo kunne trække 15kg. Men den kunne ikke holde den ude hvor den anden servo kunne holde den i sine posioner.

Så bedre med mindre kg og den kan holde dem end den ikke kan smiley

• #16   8. mar 2007 man skal altid have 6v hump pack når man bruger digiservoer

Kommentér på:
Bedste styre servo til savage?

Annonce