Min savage bremser ikke? {{forumTopicSubject}}
Hey folkens..
Jeg er helt ny på dette forum og helt ny på nitro biler. Jeg købte mig en meget lidt brugt Savage atv igår.
Da den kun havde kørt 2 tanke med den, skal den køres mere til. Så jeg køber noget nitro og går hjem og begynder at køre stille og roligt rundt. Men kan tilsyneladende ikke bremse den.
Jeg læste mig til at jeg skulle justere på en skrue parralelt med servoen til styringen af gas. Jeg fik justeret på den, men når jeg så tændte og skulle bremse den, så rykker servoen slet ikke modsatte vej end den gør når jeg gasser op.
Er der nogle der kan hjælpe?
Håber i forstår mit nybegynder sprog
Christian.
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 6
Altså så når jeg normalt skulle bremse så accalerer den. Så servoen fungere omvendt. Men hvis jeg sætter den tilbage til som den stod da jeg købte den ag den tidligere ejer, så kan jeg se på servoen at den kun accalerer men hvis jeg trykker fingeren fram for at bremse sker der ikke andet end at servoen står stille?
Håber i kan hjælpe. Og så og forstå mig
Christian.
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.219
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.712
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 14 Svar: 453
sep 2004
Takker.
Christian.
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.219
//Dan
sep 2004
jul 2007
Følger: 35 Følgere: 32 RC-enheder: 4 Emner: 31 Svar: 185
1. Enten kan det være du har spildt olie på din bremse så den ikke bremser ordenligt(kan være du har smurt spur gearet oven over så det dryppede ned på bremsen.
2. Jeg har købt skive bremse, MEGET BEDRE! Og jeg siger bare der er ikke så meget nytte i at gøre det der på fjernbetjeningen det er meget besværligt.
3. gør sådan så din servo arm stå helt lodret sådan | ind i mod din arm ned til gas og bremse. Det var det jeg havde. Vis det så ikke fungere så køb skive bremse det er MEGET bedre:D
Oliver E
Min savage bremser ikke?