721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Revo Revo

Er der ikke en herinde der har en revo 3,3 man lige kan ringe til ang indstilling af karburator det plejer ikke at være et problem men den holder høje omdrejninger efter gas et stykke tid og går så ned,og den reagerer ikke lige med det samme på gas der går lige et halvt sekund,den flyver afsted på baghjul men går ud i helt lave omdrejninger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Revo
  • #1   6. mar 2019 Lyder som dårligt sender modtager.. Af enten ældre dato eller skod kvalitet

• #2   6. mar 2019 Har ikke selv sådan en maskine men tænker at det kun er et spørsmål om at finjustere karburatoren. Hvis motoren er helt ny kæver det en lang og kedsommelig tilkørsel og det får går med lave omdrejninger til at starte med. Men prøv at lytte til motoren når den går tjek tændrør se hvad farve det har efter kørsel. Det kan være at den får for mager eller for fed blanding.

• #3   6. mar 2019 Lyder som en lidt for mager blanding. Prøv at give lsn en kvart ud.

• #4   6. mar 2019 Synes os selv det lyder magert men der kommer en tyk blå røg ud af røret så det burde ikke være det,har sat High og low skruen til fabrikdindstilling det hjalp nada.synes ikke helt den suger nitro op af slangen når jeg hiver i snoren kun når jeg puster i den,kan det være der problemet ligger

• #5   6. mar 2019 Ja det kan godt være utæt tank. Tjek/udskift evt o-ringen i låget

• #6   6. mar 2019 Men hvis den har haft stået længe kan det også være karburatoren trænger til en rens

• #7   6. mar 2019 Den er blevet blæst og skyllet igennem men måske der sidder noget ved indgangen af karburatoren,de andre 7 kører fint hehe

• #8   6. mar 2019 I tomg ved varm motor, og du klemmer brændstofslangen, så skal den gå ud, efter 3-4 sekunder, og kun stige meget lidt eller ikke i omdrejninger, så står lsn og gasspjæld korrekt.....,som jeg husker det..fandt en super guide engang via traxxas forum

• #9   6. mar 2019 Okay tak jeg prøver.

• #10   7. mar 2019 Nu er jeg slet ikke nitromand, men har du tjekket dels at servoen kører som den skal, dels at pinden til gas får spjæld m.v. til at køre kvikt og fejlfrit. Det var træls hvis der er noget mekanisk træghed der, som sløver reaktionstiden frem til motoren.

• #11   7. mar 2019 Synes det kører som smurt og lyder fint og rask

• #12   7. mar 2019 Har prøvet at komme nitro ned ved karburatoren den kører den fint i 5 sekunder så blir den ustabil igen,så jeg formoder den ikke får nok nitro men det er ikke skruernes skyld de står til at gi meget fuel,tror det har noget at gøre med den ikke suger nok nitro ind i karburatoren jeg ved så bare ikke hvorfor

• #13   7. mar 2019 Så var der jo en der foreslog en utæt tank/slange, så der ikke kommer vacuum nok til at suge brændstoffet ind, men der i stedet suges lidt luft med. Hvis jeg forstår princippet rigtigt?

• #14   7. mar 2019 Har tjekket slange pakning ved tankdæksel det er tæt,men puster man nitro i motoren den vej starter den omgående og lyder fint og efter lidt blir den ustabil og går ud så det må være noget med den ikke pumper nok nitro til motoren men der rækker min viden om nitro biler desværre,de andre jeg har starter og kører bare

• #15   7. mar 2019 Sidder der ikke en slange fra tank til udstødning? Kan den være utæt? Jeg synes faktisk også jeg hørte en herinde der lavede hul i sin tank, så der ikke opstod vacuum der holdt brændstoffet tilbage. Prøv f.eks at holde låget til nitrotanken let åben med en tandstikker sat i, og se om det bliver bedre eller værre?

• #16   7. mar 2019 Den ryger en tur til Holte imorgen så finder jeg vel ud af hva faen der er galt

• #17   18. maj 2019 Hvad endte det med

Kommentér på:
Revo

Annonce