{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samling/lodning af Batterier
  • #2   24. mar 2004 Har ingen holder....tænkte på at lægge dem i en flade med en revne i, så de kunne ligge der.
    Hvad mener du med jeg ikke må ramme batterierne når jeg lader? Altså, siden på batteriet?

• #3   24. mar 2004 Ok, men kan det passe at jeg bare skal lodde noget loddetin på begge batterier, og så bagefter varme begge flader med loddetin op på samme tid, og så fjerne loddekolben og hurtigt trykke batterierne sammen ??

• #4   24. mar 2004 Ok, det er jo rigtigt....altså, det med at de kan ligge 6 ved siden af hinanden. Jeg havde tænkt at lægge dem 3 ved siden af hinanden. Men er det ikke muligt bare at lodde + og - polerne sammen?? Jeg har ikke nogle loddefliger...men går strømmen bedre igennem dem?

• #5   24. mar 2004 Ok....hmm.....der var en ny gut i Holte-Modelhobby som ekspederede mig. Han sagde jeg bare kunne lodde det sammen. Hmm....jeg skal alligevel derud imorgen og hente min reservedel, så jeg trro bare jeg køber nogle fliger der så. Gider ikke have dårlige batterier...mange tak for hjælpen !

• #6   25. mar 2004 At lodde de fucking batterier ville jeg sige var på grænsen til det umulige .... tror jeg bytter mine løse batterier, som jeg ikk har loddet på, til nogle der er loddet...
    Men tror også det har noget at gøre med at min loddekolbe ikke bliver varm nok ... alt loddetinnet samler sig i én klump....sådan noget skod !

• #9   26. mar 2004 Hej
    Tak for jeres indlæg endnu en gang smiley Jeg har fået en forhandler i Holte til at hjælpe mig. Han gav mig et godt tilbud om noget hjælp, så det tog jeg imod. SÅ imorgen kan jeg hente to batterier færdigloddet smiley Så, jeg skal ud og ha mig en ny loddekolbe, og noget nyt loddetin...

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #10   16. maj 2004 Er der nogle der har prøvet panasonic 3500mha cubic batterier,

Panasonic Pack

HHR350SC-L3x2M med Tamiya-stik

Passer til:
    RC elbiler, el-gevær
    Ni-MH 3500mAh 7,2v (428g)

L=128.00 B=45.00 H=22.50

Kommentér på:
samling/lodning af Batterier

Annonce