570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Alt for ny når man spørg om det her Alt for ny når man spørg om det her

Jeg har lige fået min først nitro bil
Jeg ved hvor man starter den, men jeg har endnu ikke set et sted jeg kan slutte den uden at jeg skal drukne den med nitro og det er vel ikke helt godt. hvad har jeg overset, i er alle så hardcore her inde så tænke i gad hjælpe en så nye mand som mig hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alt for ny når man spørg om det her
  • #1   5. okt 2004 holdt en hånd over luftfilteret så den ikk får luft.. så dør den med det samme.

• #2   5. okt 2004 Nej der er ingen sluk knap på en nitro bil.. smiley

Du kan slukke den ved og stoppe flywheelet, holde for udstødning, holde for luftfilter.. Det er nok de mest kendte måder..

• #3   5. okt 2004 Ja det skulle man tro men jeg kan ikke se den
    det er en KYOSHO 1:10 GP 4WD med en KYOSHO GX-15
    motor, gider ikke helt prøve mig frem når den ikke har været starte før så tænkt en mådke viste hvor den sad hvis der var en før jeg starter den op

• #4   5. okt 2004 Okay den med luftfilter er jo en mulighed eller udstødningen Jeg siger mange tak alle smiley

• #5   5. okt 2004 guud hvor er du klog Nicolai.. det var da helt utroligt..
    hva sker der ved at holde for luftfilteret?

• #6   5. okt 2004 nu er jeg tilbage ved hvor jeg starte en siger et en anden siger noget andet, hvad kan jeg tro på der er bedst for min bil plzz luk ikke lort ud bare for at sige noget, jeg spørg for at få klar besked, håber i forstår at jeg tænker sådan her

• #7   5. okt 2004 du kan sagtens slukke den, både ved at holde for udstødningen og luftfilter.. jeg vil godt garantere for at det er ikke DET den går i stykker af..

• #8   5. okt 2004 Btw RasseR Fedt den måde du har lavet din udstødning på, på din Bil Mercedes CLK-DTM 2004
    Jeg tænk selv på at gøre det nu har jeg da en ide til hvordan smiley har du selv lavet den udstøning eller købt den måske du har et link til en forhadler syntes ikke ham i odense har det udstyr

• #9   5. okt 2004 jaah.. det er homemade.. gider ikke ofre flere 100 kr på en udstødning.. har bare vendt den orig. udstødning om og så trukket noget benzin slange derfra.. så har jeg taget nogle 10 mm rør og boret dem ud så de er heelt tynde i kanten.. og så lidt strips og så'n.. så kører det..

• #10   5. okt 2004 Det ser sku godt ud må jeg sige
    også lidt feder at der kommer røg ud bag på bilen end på siden

• #11   5. okt 2004 ja helt sikkert.. det kunne sikkert godt laves bedre, men som sagt gider jeg ikk ofre penge på den såeh.. det lyder også en del federe..

• #12   5. okt 2004 fair nok.. hva vil du give? ;o)

• #13   5. okt 2004 du ka os bare når motoren er igang sætte din finger ned på svinghjulet ( den grå jern hjul der kører rundt når motoren er i gang )

hilsen kristian R

• #14   5. okt 2004 Jeg har læst flere steder ,at den mest rigtige måde er at holde et stykke træ, f.eks ind på svinghjulet, og standse den på den måde.. Idéen med at lukke for udstødningen er meget kandt og brugt, men det indebærer en vis risiko, da den stadig vil sprøjte nitro ind i motoren, hvorved der er chance for at overkomprimere den, og hvis man er uheldig, bøje plejlstangen, da den jo ikke kan komme af med trykket, da man jo hloder udstødningen lukket.. jeg stopper altid mine med et stykke træ, eller en skosnude op under svinghjulet fra bundsiden...
    Mvh. Michael

• #15   7. okt 2004 Man kan også bare holde/klemme brændstofslangen i 3-5 sek så går den ud og kan let startes...hvorimod hvis man slukker den med at holde for udstødningen er den ikke nem og starte igen
    mvh johnni

Kommentér på:
Alt for ny når man spørg om det her

Annonce