Hjælp.rette beslutning.hyper 8.nitro. Hjælp.rette beslutning.hyper 8.nitro.
Hey drenge.. ja nu skal jeg jo til at købe en Hobao Hyper 8 RTR fra teknikken.. Og jeg har læst lidt rund at det er en rigtig rigtig fin buggy og set film hvor den rykker fra mange andre RTR modeller.. Motoren der sidder i er en Mach 28, 4,59cc motor.. Jeg har så læst lidt rundt om hvilket nitro brændstof der er det bedste, og er egentlig kommet til at powersave er noget af det bedste, men der er så andre der siger at det ikk er så godt.. Og ja, jeg har jo bare hevet kortet frem og bestilt det med det samme 5l.. Men har jeg valgt det rette nitro? nogle siger at det ikk køler godt nok, siger så at black demon er det bedste for det køler mere, men at det får motoren til at løbe skidt osv.. Hva er bedst i følge jer gutter..
PS. Jeg er sq ligeglad med om det koster 200 literen, bare det er godt..
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.206
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 94
at han har valgt at køre på sidewinder efter mange år hvor han har prøvet sig frem for at finde det bedste Nitro benzin og så skal lige siges at ham der kom på anden pladsen OGSÅ kørte på sidewinder..
og i usa er sidewinder ikke så kendt som i europa.
så der er nok en mening med det hele.!
og jeg vil give philip 100 % ret i det han siger med de mange tests. jeg har selv kørt på tornado før. og det er ikke nær så godt som sidewinder.
Francis.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 11
apr 2007
apr 2007
apr 2006
Hvorfor dov lige så mange? juster du dem så vildt dårligt / blandet med middel nitro så de ikke kan holde til noget?
apr 2007
apr 2006
Men så svar på en simpel ting. Hvorfor skifter folk over til G.O i stedet for RB?
Hjælp.rette beslutning.hyper 8.nitro.