466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hjælp.rette beslutning.hyper 8.nitro. Hjælp.rette beslutning.hyper 8.nitro.

Hey drenge.. ja nu skal jeg jo til at købe en Hobao Hyper 8 RTR fra teknikken.. Og jeg har læst lidt rund at det er en rigtig rigtig fin buggy og set film hvor den rykker fra mange andre RTR modeller.. Motoren der sidder i er en Mach 28, 4,59cc motor.. Jeg har så læst lidt rundt om hvilket nitro brændstof der er det bedste, og er egentlig kommet til at powersave er noget af det bedste, men der er så andre der siger at det ikk er så godt.. Og ja, jeg har jo bare hevet kortet frem og bestilt det med det samme 5l.. Men har jeg valgt det rette nitro? nogle siger at det ikk køler godt nok, siger så at black demon er det bedste for det køler mere, men at det får motoren til at løbe skidt osv.. Hva er bedst i følge jer gutter..

PS. Jeg er sq ligeglad med om det koster 200 literen, bare det er godt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp.rette beslutning.hyper 8.nitro.
  • #1   22. maj 2007 at der er en der vinder på et brændstof siger nok ikke noget om køreen - men mere om hvor god han er!!!

• #2   22. maj 2007 Mark pavidis skriver selv i Rc Extreme ( et blad )

at han har valgt at køre på sidewinder efter mange år hvor han har prøvet sig frem for at finde det bedste Nitro benzin og så skal lige siges at ham der kom på anden pladsen OGSÅ kørte på sidewinder..
    og i usa er sidewinder ikke så kendt som i europa.
    så der er nok en mening med det hele.!
    og jeg vil give philip 100 % ret i det han siger med de mange tests. jeg har selv kørt på tornado før. og det er ikke nær så godt som sidewinder.

Francis.

• #3   22. maj 2007 det er bare fordi at jeg kender et pr. stk som har skil´t deres motore ad, og de har kørt på sidewinder.. og de har fundet rester og uforbrændt snask osv.. det er mere det..

• #4   22. maj 2007 Yeah, men nu leder lytter også bare, for du siger det ene adre siger det andet.. den ene kører har lavet de ene tests og den anden de andre tests, og alle de kører har vundet et eller andet osv.. Men jeg tror jeg bliver nød til at gøre mine egne erfaringer.. Jeg tror jeg starter på powersave, men mest fordi jeg har været for dum at bestille det:D

• #5   22. maj 2007 Fed film men bare lidt skidt kvali. selve filmen, man kan ikk rigtig se den når den er langt væk.. vil gerne se den i noget rigtig bashing..

• #6   22. maj 2007 phillip - har du haft 6 RB motor???
    Hvorfor dov lige så mange? juster du dem så vildt dårligt / blandet med middel nitro så de ikke kan holde til noget?

• #7   23. maj 2007 ikk for noget Phillip, men måden du siger tingene på får dig bare til at virke uerfaren, og umoden. Og det gør at man et eller andet sted ikk tør tage i mod dit råd... Ikk for at kritisere dig, men tror du ville være mere populær hvis du talte i en ordenlig tone.. Du lyder som om du ved alt og andre ved intet. Ikk fordi jeg selv kan huske ret meget, for det er 3 år siden jeg kørte..

• #8   23. maj 2007 phillip - Prøv du lige og læs min kommentar igen. Jeg udtaler mig ikke - jeg spørger dig om noget.

Men så svar på en simpel ting. Hvorfor skifter folk over til G.O i stedet for RB?

Kommentér på:
Hjælp.rette beslutning.hyper 8.nitro.

Annonce