{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Revo gear {{forumTopicSubject}}

Hej rcg
Jeg har en lille problem med min revo 3.3
når jeg bare trukker pinden i bund og skyder den af vil den ikke skifte til 2 gear men hvis jeg langsomt køre den op i omdrejninger over en rimelig stor distance vil den godt skifte op i 2 gaer.
Hvad kan det skyldes?
og hvor meget kan man dreje på gear skift skruen uden at den går helt galt?
TAKKER for jeres hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Revo gear
  • #1   26. jun 2007 nej tror jeg ikke, for den kommer slet ikke op i samme fart hvis jeg bare skyder den af, så tager den bare mange omdr uden at køre stærkt

• #2   26. jun 2007 Min t-maxx 3.3 gjorde det også... det viste sig at motoren var blevet for varm (dvs. ikke indstillet ordenligt)... Da motoren så blev indstillet gik den godt igen og skiftede perfekt gear!

• #3   26. jun 2007 det kan måske godt være det, er lige skiftet fra buggy over til revo og har ikke helt fået tjek på det hele endnu smiley
    men skulle jo mene at den ville køre oki med grund indstilling.... meeen nej

• #4   26. jun 2007 Arh... det lyder som om din slipper Clutch skal strammes lidt! Hvis din moter tager mange omdrejningen men ikke rigtig kommer nogle steder er det helt sikkert den det er galt med (eller den almindelige kobling - dog usandsynligt!).

Du ved godt hvor den sidder og hvordan du strammer den ikke?

• #5   26. jun 2007 jo det mener jeg, det den som jeg kalder slyng kobling, den sidder på spurhjul med 3 skruer? hvor meget skal de ca havde?
    den alm kobling er fin, har tjekket

• #6   26. jun 2007 Daniel G..... Tror ikke det er det.... men han kan jo prøve smiley

Tim R.... Har du indstillet gearene? Det kan du. Du kan få den til at skifte tidligere / senere.... Kig i din Manual!

• #7   26. jun 2007 Prøv at læs det første han skrev: "når jeg bare trukker pinden i bund og skyder den af vil den ikke skifte til 2 gear men hvis jeg langsomt køre den op i omdrejninger over en rimelig stor distance vil den godt skifte op i 2 gaer."
    Det tyder mere på slipper Clucth'en end gearskiftet.

Jeg er ikke helt sikker på hvor meget den skal have - prøv dig frem til du synes den kører som du vil have det.
    Du må dog ikke "låse" den så den ikke kan give sig (slip).

• René G
    René G Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #8   26. jun 2007 er bestemt enig i at det lyder som slipper clutch'en men det er ikke de 3 skruer du skal stramme på, men derimod kun møtrikken i midten - spænd den en lille kvart omgang og test så om det er bedre, hvis ikke så giv den ne kvart omgang mere osv..

• #9   26. jun 2007 jeg siger tak og får det prøvet i aften og vender tilbage men svar....
    TAKKER

• #10   26. jun 2007 Orv, ja.... Havde ikke nærlæst det så godt, kan jeg se på det hele smiley

Jeg er enig = Slipper Cluth'en

• #11   29. jun 2007 Jeg takker for jeres hjælp, nu spiller 1 og 2 gear bare max he he

Kommentér på:
Revo gear

Annonce