{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Walkera Dragonfly 36 / 60 ??? {{forumTopicSubject}}

Hej RC freaks.

Jeg er brændt varm på de her skønne helikoptere ved
navn Walkera Dragonfly 36 / 60.
Sagen er den, at jeg flere steder har læst at folk siger
elektronikken er dårlig og man bør skifte den.
Er der noget om sagen, og hvis der er, er der nogen som
han uddybe det lidt mere..
På forhånd tak.

/MN.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Walkera Dragonfly 36 / 60 ???
  • #1   1. aug 2007 Walkera gyro sutter samt deres radio og modtager virker bare ikke.. Servoerne er ok , men også kun det..

Går dig selv en rigtig stor og god tjeneste. Spar nogle flere penge samme og køb en T-Rex samt noget bedre radiogrej.. køb evt en Graupner Mx-12 ,som du kan bruge op til mange andre modeller..

Bare min mening.,.. Og jeg taler af erfaring

• #2   1. aug 2007 Mange tak for din mening..

Jeg vil meget gerne høre fleres meninger :-D.

/MN.

• #3   1. aug 2007 Jeg har gjort det som mange siger at man ikke skal gøre. Jeg startede med en Honey Bee CP2, en lille heli. Jeg er super glad for den, men ja den er ikke nem at styre. Den er til gengæld meget billig i reservedele og kan tåle en del. Det er ikke et spørgsmål om du styrter, men hvornår. Jeg tror ikke at der er nogen heli pilot der aldrig har smadret en heli.

Det virker fint for mig og sammen med min Realflight simulator er det lykkedes mig at lære at styre dyret. (kan holde den i luften, men ingen fine kunster endnu)

Jeg har en til salg. Det er altså ikke fordi jeg er ked af den, men fordi jeg har 2 smiley

• #4   1. aug 2007 jeg har en walkera 60 og den har bedre rc anlæg en 36 har og til Ove P der er forskel på om man vil bruge 2500 eller 5000-10000 på en helikopter

• #5   2. aug 2007 Jeps... Trex ser helt sikkert fin ud, men den er også minimum
    3 gange så dyr, så den blir det da ik...
    Tror jeg vil holde mig til Walkera Dragonfly 36... Måske 60..
    De er lækre begge to. Og hvis elektronikken er så ringe som
    folk siger, må jeg jo bare løbende udskifte med bedere gear!

/MN.

• #6   2. aug 2007 hvis du skal have en af walkera skal det være 60 for den er mest gennem tænkt og så køb den her:

(link fjernet)

og så køb også alu-pakken med
    det gør det kun letter at sælgen den igen hvis det ikke er noget for dig

• #7   8. aug 2007 Hejsa Michael, jeg har også lidt erfaring med walkera, og ganske rigtigt som der bliver sagt, så er walkera's eletronik noget lort. Jeg har selv to stk. walkera 36 de er blevet udstyret med gyro, fartregulator, børsteløs motor, og anden modtager og sender, og så flyver den bare vildt godt.

Venlig hilsen michael.

• Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 32
    #8   19. aug 2007 Deres gyroér er nu ganske gode, i må tænke på de gamle modeller.

Det er korrekt at elektronikken går i stykker, men vel meget naturligt når de er under ekstrem hård behandling.
    (Nybegyndere)

Elektronikken er "ok" men ikke super. Kan med fordel opgraderes løbende.

Kommentér på:
Walkera Dragonfly 36 / 60 ???

Annonce