556 visninger
|
Oprettet:
service af savage X {{forumTopicSubject}}
hey gutter.
har lige skilt min savage ad for nu skal den sgu have hele turen.. har bare lige et par ? til hvad jeg skal smøre de forskellige ting med.
Gearkasse?
støddember?
Alu diff?
luftfilter?
trækaksler?
håber der er en der kan hjælpe.
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 10
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 10 Svar: 122
Støddæmper, skal du bruge støddæmperolie, kan købes hos din rcforhandler, hvor du kan vælge hvilken tykkelse.
aludiff, inden i skal der bruges grease, eller kan syrefri olie, uden på godt bruges, det kan det også i gearkassen.
luftfilter, skal der bruges luftfilterolie, eller syrefri olie.
trækaklsler skal der bruges syrefri olie, håber du kan bruge det
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 5 RC-enheder: 10 Emner: 1 Svar: 120
maj 2006
Følger: 49 Følgere: 49 RC-enheder: 8 Emner: 46 Svar: 1.078
Tandhjulene i gearkassen skal ikke smøres, men lejerne kan du give noget high speed grease, eller noget syrefri olie.
Støddæmperne kan man købe støddæmperolie til, som man kan få i forskellige tykkelser, alt efter hvor hårde du vil have dem.
Diff,erne kan du give high speed grease, eller du kan købe diff olie, som også kan fås i forskellige tykkelser, alt efter hvor meget bevægelse du vil have i dem.
Luftfiltret skal have luftfilterolie, jeg plejer at tage og putte luftfiltret i en pose, og komme 10-12 dråber olie i, og masserer det godt ind i filtret.
Trækakslerne skal ikke smøres, da det vil skade mere end det gavne, olie eller fedt der vil samle skidt, som så vil gøre at du får mere slid.
Mvh Rune
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 10
maj 2006
Følger: 49 Følgere: 49 RC-enheder: 8 Emner: 46 Svar: 1.078
mvh Rune
service af savage X