Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  batteritid på nitro rc?
  • #1   28. aug 2007 Tommy - 8 i kontrollen og 4 i bilen :b..

Kommer an på hvilke batt's det er !

• #2   29. aug 2007 hvis vi siger genopladelige ni-mh 2700mah

• #3   29. aug 2007 allerede der har du lavet en mindre fejl.
    For prisen du ga for 12 opladelige bats er spild af pænge.. næsten.
    Kontrollen bruge så lidt strøm at du har 10-12 timer på alm batterier til ca. 30
    og bilens servoer vil blive stærkere og hurtigere med en humppack på 5 celler.
    humppacken vil gi dig en lille 1½ times offroad kørsel og ca 2Timer onroad..
    Pris ca 200.- for det. og 6V løser en del radioforstyrrelser på billigt RTR elektronik da den batteriboks der medfølger er for dårlig og ledningerne er for tynde og lange.
    til sidst kan din sender stå længere uden at tabe strøm med alm alkaline bats i forhold til niMh, det er jo en fordel når efteråret kommer og der bliver lidt længere mellem turene...

• #5   29. aug 2007 kommer jo na på hvor meget du bruger bilen.. hvilke servoer du har og hvor meget de bruger osv.. meget der spiller ind..
    i fjernstyringen.. tja god ide at bruge genopladige batts. især fordi alm batterier "mister" deres stræm med tiden...

• #6   29. aug 2007 hov smiley ja køb en hump pack på 6V det med at bruge genopladige bats i bilen holder ikke... ogalm batterier kan bruges som nødløsning

• #7   29. aug 2007 Jeg har altid brugt opladelige batterier til modtagen i mine biler.. har aldrig haft problemer..

• #8   29. aug 2007 det giver heller ikke problemer med opladelige bats i en sender men det koster let det samme som 5 gange alm alkaline bats og hvis den står i en måned pga man venter på reservedele er de opladelige bats næsten flade da de degenerer hurtigere end alm batterier.
    Desuden får du en lidt højere spænding på alm bats som i de fleste sendere giver lidt længere rækkevide.
    og så er man sikker på at ens bats er tip top ikke noget med at et batteri dykker pga slidtage og giver de berømte flip der sender bilen i kantstenen. jeg har fløjet modelfly siden jeg var 14 og har prøvet det smiley
    så mit eneste råd er at købe en humppack og så nogle fornuftige alkaline bats (duracel er ikke nødvendig.) i stedet for at købe nogle gode 2700MAh til 15-20/stykket

• #9   29. aug 2007 er det her noget værd?

(link fjernet)

Kommentér på:
batteritid på nitro rc?

Annonce