Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af Honey Bee CP2
  • #1   29. aug 2007 allerførst skal du sikre dig at dine balance klapper sidder vandret, altså ik de store blade men de to sorte ved hovedrotoren. og så ska du os li finstille bagrotoren så den ik går i spind.

• #2   29. aug 2007 Thx.. Hvordan kan jeg sikre mig at de balanceklapper sidder vandret, findes der et værktøj, eller er det bare på øjemål :)? jeg ved at de ikke sidder vandret, kan dette være skyld i at jeg har svært ved at få den i luften? selvom jeg giver fuld gas letter den ikke før der kommer et vindpust, men så stiger den også ret hurtigt..

• #3   29. aug 2007 ørhm du ved godt din heli har cellectiv pitch ik? det er altså at dine blade kan drejes, så det ik motoren der får den i luften elelr jov men, du skal jo trykke ventre pind op for at den flyver op.

• #4   29. aug 2007 Hmz.. Det ved jeg godt.. Men enten slår jeg "idle" til, så den giver fuld gas konstant, også styrer jeg pitchen, eller også gasser den bare op i takt med at jeg bevæger venstre pind. Selvom min venstre pind er helt i top, og der er fuld gas på, så letter den stadig ikke før der lige kommer et pust som kan løfte den..

Kommentér på:
Indstilling af Honey Bee CP2

Annonce