Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mamba 25
  • #1   14. sep 2007 Kan lige tilføje at motoren bliver meget meget varm rigtigt hurtigt.

• #2   14. sep 2007 Hvis den bliver varm som i jeg-kan-ikke-røre-den-uden-at-brænde-mig-varm, så er der noget HELT galt, og du skal geare ned. En brushless kan godt brænde af hvis den bliver for varm eller miste effektivitet - det er højst sandsynligt det, der er sket.

Et mamba 8000kV på 3 LiPo er trods alt heller ikke for børn - det er noget seriøst grej!

• #3   14. sep 2007 Kører med 12/60 gearing sådet kan ikke være det. Og ja den bliver så varm at man overhovedet ikke kan røre den og det er på 60 sekunder.
    Jeg har købt sættet brugt så ved ikke hvordan det er behandlet.
    Heller ikke lipo batterierne.

• #4   14. sep 2007 Kan man købe en ny motor uden esc i danmark.

• #5   14. sep 2007 Hvis motoren virkelig bliver så varm, er det noget du skal have kigget på. Tjek evt. om gearene er smeltet eller på anden måde binder, det er trods alt udsat for en kæmpe belastning med den motor...

Hvis alt er som det skal være i gearet, er din motor nok desværre ved at opgive livet før nærmere end siden.

• #6   14. sep 2007 Alt er nyt både pinion og spurgear og begge differ.
    Kan man på nogen måde se om motoren er slidt eller smadret.

• #7   14. sep 2007 har sendt en pm

• #8   14. sep 2007 en mamba motor er kun rated til 80grader inde i rotoren før at magneterne demagnetiserer sig selv og så ryger effekten.. jeg synes mamba motorer er skod og vil ikke selv købe dem.. har god erfaring med hyperion bl motor. og hvis du har lidt tålmodighed får jeg snart nogle nye bl motorer hjem.. dog ikke hyperion men nogle no name bl motorer som skulle sparke røv i feks shark..

• #9   14. sep 2007 Jamen det lyder jo godt hvor kraftige er de hvad skal de koste og hvornår er de hjemme.

• #10   14. sep 2007 det er ikke til at sige hvornår de er hjemme.. kommer an på om de bliver taget i tolden eller ej smiley de er blevet sendt og der skulle gå mellem 8-16 dage da jeg har taget den billigeste fragt.
    prisen kommer os lidt an på om de ryger i tolden eller ej. de er på 6200kv
    kan jo være deres kv er målt belastet så sparker den ca samme rpm af sig som mamba 8000. men de skulle rykke røv i en shark og mini lst på 2 lipos og med 3 lipos skulle det være crazy smiley
    jeg ville holde mig fra mamba motorer hvis jeg var dig. hvis jeg skulle give en mamba motor et forsøg så var det 4200kv modellen 5400modellen som max..
    de har jo ikke neo magneter og jeg har selv busted en 6800mamba efter kun 12 gange på bane med den med kun 2 lipos så stod den af.. har skildt motoren ad og sammenlignet den med feks hyperion og der er stor forskel i kvallen. hyperion er rated til 150grader før den demagnetiserer hvor mamba kun er 80.. det siger lidt. men jeg ansøger lige om venskab så kan jeg smide en pm til dig når jeg får motorer hjem. hvis du ikke kan vente så anbefaler jeg dig at købe en hyperion fra bpp.

• #11   16. sep 2007 En ting er, om noget er bedre end noget andet, en anden ting er, om det man har virker!

I dette tilfælde kan det jo være at Mamba'en kan reddes og Thomas N kan køre videre med den, med tilfredsstillende resultat. Det kan jo være noget så simpelt som at lede lidt køleluft ind til motor og evt. ESC - så sparer man da en ny motor.

Kommentér på:
Mamba 25

Annonce