{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

problemer med nåleventil {{forumTopicSubject}}

hey jeg kan ikke få den der nåleventil´(den der styrer benzin mængden til at fungere det kommer intet ned i kaburatoren om jeg så pilller selve nålen ud der ryger intet ned i kaburatoren for kan ikke få den startet med mindre jeg lige giver den et par dråber ned i kaburatoren og så når det ikke er mere der nede så går den ud ?? hvad kan der være galt...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med nåleventil
  • #1   21. sep 2007 Måske det kunne hjælpe hvis du skrev hvilken motor der er tale om.
    mvh Rune

• #2   21. sep 2007 Type Vertex 18.
    Motor Størrelse 2.95 CC.

ups tænkte jeg ikke på det må du undskylde smiley

• #3   21. sep 2007 det lyder som om der er skidt i kabur (rens den med tryk luft eller skild den af og blæs så godt du kan med munden) . Kan også være nitor til følgense fra tanken der er stoppet.
    Prøv at tag slangen af udstødningen og kabu, og blæt i slangen til udstødningen. Kommer der nitro ud er det ikke det. Prøv så at sætte slangen på kabu, og blæs igen. hvis nitroen kommer i igemmen så få det hen til kabun og lige lidt til. sæt så slangen på uds igen og prøv at start..
    Hvis det ikke virker... Tja så ved jeg ikke...

• #4   21. sep 2007 Tjek om din tank er utæt, prøv evt. at skifte dine brændstofslanger, hvis der er en utæthed kommer der ikke tryk i tanken, og derfor ingen brændstof i kabu.
    mvh Rune

• #5   21. sep 2007 ok tror mest på det er tanken fordi der ligger altid nå jeg har været ude og køre en lille sø af nitro på bundpladen men kan da lige tjekke kaburatoren og hvis det ikke hjælper må jeg jo prøve med en ny tank ;P

Kommentér på:
problemer med nåleventil

Annonce