Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan ikke stå i tomgang.....
  • #1   27. okt 2004 de skal være skruget 1,5 omgang ud ca.

• #2   27. okt 2004 i manualen står på tysk...fatter ikke en disse...er det alle tre der skal 1,5 gang ud

• #3   27. okt 2004 Man kan ikke bare sige at den skal 1,5 omgang ud! der er ikke 2 motorer der er ens.. så derfor er det svært at sige hvordan de skal stå. Der er ikke meget andet at gøre end at prøve sig frem. Det er svært hvis du ikke har forstand på motorer, så derfor vil jeg nok henvende mig til en der ved noget om det. Ellers kan du i værste fald brænde den af. Især hvis blandingen bliver for mager.. held og lykke.

• #4   27. okt 2004 Lige en ting til.... Nitro er heller ikke beregnet til at stå i tomgang for længe, så "drukner" de sig selv. De skal have noget GAS!!!

• #5   27. okt 2004 jamen tak for det alex B....det kunne være man skulle smutte ned i en hobby bix og spørger lidt om.....med mindre der bor en hjælpsom person nær holbæk, som havde lyst til at kigge lidt på den.....
    M.V.H thomas

• #6   28. okt 2004 Hej Thomas...
    Jeg har måske samme problem!
    Jeg skriver måske fordi, jeg ikke har monteret servoer og antenne endnu. (venter på posten)

Min kan heller ikke stå i tomgang og jeg har læst manualen og gjort hvad den foreskriver, men det hjalp slet ikke, det blev bare værre???

Jeg havde tænk mig at køre forbi Lars i Valby og høre hvad han siger??? Du er velkommen til at tage med!

Iøvrigt skriver du 3 skruer??? Jeg har kun 2 skruer!
    Tomgangsskruen og luftskruen, hvad er din tredie skrue til???

• #7   28. okt 2004 jamen nu har jeg klaret det....min bror kom lige forbi det ham 10 sek....nuer den der hver gang.....jubiiii....
    tak or hjælpen til alle

Kommentér på:
kan ikke stå i tomgang.....

Annonce