Problemer med start af ny nitro bil {{forumTopicSubject}}
Jeg har netop købt min første RC bil, men har ikke kunne få den startet. Jeg er total begynder til RC biler, så håber på at kunne finde noget hjælp her. Jeg har dog læst en masse her på forummet og på andre hjemmesider men det har ikke hjulpet.
Det er en Leopard Buggy RTR købt hos HP Trading
http://shop.hptrading.dk/product.asp?product=51&sub=12&page=1
For at starte den har jeg hældt brænstof på (RUN IN Brændstof fra b2bonlineshop.dk), tændt for sender og modtager, hældt nogle dråber brændstof ned i karburatoren, sat glødetænderen på, og trukket i træksnoren. Men der sker blot det at den starter, men går ud med det samme igen.
Har forsøgt at justere på de forskellige indstillinger i meget lang tid men det har ikke hjulpet meget, højest at der engang imellem er gået nogle sekunder inden den gik ud (op til 5-7 sek)
Håber at der er nogle der kan hjælpe mig, eller eventuelt kan fortælle mig hvor jeg kan få hjælp, som f.eks. om der er nogle forhandlere et sted i nærheden af hvor jeg bor som jeg kan få hjælp hos(bor på Mors i nordjylland)
På forhånd tak! =)
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 83
jeg blev bare ved med at hive og efter en lille times tid fik jeg den startet, men den gik ud igen , så startede jeg den bare hver gang den gik ud og til sidst kørte den som en drøm ..
så mit råd er bare at du bliver ved med at prøve.
håber det kan hjælpe bare lidt .
mvh. Daller
okt 2007
Følger: 19 Følgere: 17 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 114
okt 2007
Følger: 19 Følgere: 17 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 114
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 28
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 83
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630